384 lóerős és gázolajjal megy ez az új Audi S5
Ez a négykarikás ötajtós járgány egyrészt iszonyatosan megy, másrészt adott esetben igen keveset fogyaszt.
Ez a négykarikás ötajtós járgány egyrészt iszonyatosan megy, másrészt adott esetben igen keveset fogyaszt.
A több mint 400 lóerős teljesítményű autóba a komplett család és rengeteg csomag is befér.
Európában mostantól csak erős és takarékos gázolajos egységgel rendelhető a sportos német szedán és kupé.
A négykarikás logós német gyártó újdonságai összesen három karosszéria változatban és csak dízelmotorral érhetők el.
Azt csinálja a VW, amiben igazán jó, egy jó nagy, V8-as TDI-t küld a piacra.
A hazánkban készülő kompakt divatterepjáró legolcsóbb modellje éppen csak becsúszott a 10 millió forintos lélektani határ alá.
A négykarikás német gyártó legnagyobb szedánja kívül-belül némi finomhangoláson esett át. A dízelmotorja például 44 lóerővel erősebb lett.
A cseh márka nagy divatterepjárójának legsportosabb változatában egy hanggenerátorral megspékelt izmos dízelmotor teljesít szolgálatot.
A népszerű négykarikás típus benzines és gázolajos egységeit egyaránt átdolgozták az ABT-nél.
Ez a gigantikus divatterepjáró közel 2,3 tonnát nyom a mérlegen, de ehhez passzolóan erős motor került bele.
A következő Octavia az aktuálisnál sokkal kevésbé megosztó kialakítású fényszórókat kap.
A német gyártó legerősebb pick-up modellje simán elhúzta a hatalmas tömegű tömegközlekedési eszközt.
Ha esetleg akadtak olyanok, akik eddig még a legerősebb Amarokot is gyengének tartották, akkor mostantól ők is megtalálhatják a számításukat a VW háza táján.
Ez az alaposan leültetett SUV terepjárásra már egyáltalán nem alkalmas, autópályás száguldásra viszont annál inkább.
A nyáron leleplezett német luxusszedán első példányai begördülnek a kereskedésekbe.
Az ingolstadti márka új számjelzéssel ékesített modelljei ősszel bukkannak majd fel az utakon.
Az Audi, a 25 éves a TDI technológiának tiszteleg a 326 lóerős V6-os dízelmotoros autóval.
Ráncfelvarrásnak indult, mégis pofás új autó lett belőle. A 2003 óta 1,13 millió gazdára találó, akár hétszemélyes, felettébb praktikus wolfsburgi egyterű új korszakot kezd. A külső változtatások mellett új, takarékosabb, modernebb motorokat kapott, az extralistája luxus cikkeket is tartalmaz, és javult a variálhatósága is. A szeptemberi bevezetéskor meglepetésárakat ígér az importőr.