Összeállt két nagy japán autógyártó, hogy elektromos autót fejlesszenek
Harmadikként a szintén japán Denso autóalkatrész-gyártó cég is csatlakozott hozzájuk, hogy biztos legyen a siker.
Harmadikként a szintén japán Denso autóalkatrész-gyártó cég is csatlakozott hozzájuk, hogy biztos legyen a siker.
Mutatjuk, hogy a legfrissebb 2017-es adatok alapján jelenleg melyek a világ legtöbbet érő autómárkái.
Az első kanyarban rögtön sikerült összetörni a jobb elejét, de szerencsére épp csak annyira, hogy egy kicsit szerelni kelljen. Utána viszont jött a nagy mutatvány.
Az autó tulajdonosok körében az elmúlt időkben csökkent az átlagos elégedettség, de vajon mely márkák teljesítenek mostanság a legjobban?
A tulajdonosa megunhatta nézegetni a régi autóját, és egy kicsit felturbózta.
Sportos és megbízható Toyoták, jó kombináció lenne.
Az A-oszlopokkal az autóipar mostanáig nem tudott hatékonyan mit kezdeni, a Toyota azonban bemondta a tutit.
A Prius új plugin hibrid változata minden korábbi hibrid személyautónál közelebb merészkedik a tisztán elektromos autózáshoz, miközben a hatótávja az 1000 kilométert is meghaladhatja.
Vadonatúj akkumulátor, szupergyors töltés és hatalmas hatótáv – szól a japán gyártó ígérete.
A legfrissebb Fortune Global 500-as lista autós szekcióját japán és német cégek uralják.
A brit Regtransfers összeállított egy listát, amiből nemcsak az derül ki, hogy melyik márka vezeti az eladási listát a világ legtöbb országában, de az is, az egyes országokban melyik gyártót szeretik a legtöbben.
A teherfuvarozás jövőjét az üzemanyagcellás kamionok jelenthetik, kérdés, mikorra épül meg az első "használható" változat.
Szerelmes vagyok – vallotta be bizalmas barátnőinek a szép 29 éves énekesnő, aki tavaly Magyarországon is járt.
Az elektromos autóknak van egy hatalmas előnyük, ami a hirtelen kikerüléses tesztekben igen jól jön.
A német versenyző csak szórakozott a rajongóival, amikor egy lehetséges F1-es visszatérésről posztolt.
Egy olyan szövetség, amely éppen a leginkább eladható autótípusoknál van legelöl.
Ahogy az várható volt, az idei Le Mans-on minden korábbinál gyorsabb LMP1-es versenyautók állnak rajtvonalhoz.
A vakmerő videós egy picit túl közel merészkedett a drónjával a történésekhez. Mindezt sikerült lassításban is megörökíteni.
A napokban végrehajtották az első tesztet a Toyota – egyelőre egy nagy drónnak tűnő – repülő autójával, de az eredmény nem lett túl biztató.
A ranglista elején egy japán és két német autógyártó található, mely márkák összértéke mintegy 77 milliárd dollárra tehető.