Hárommillió autót hív vissza világszerte a Toyota
Rosszak a légzsákok, Európában is több százezer autót érint a visszahívás.
Rosszak a légzsákok, Európában is több százezer autót érint a visszahívás.
Nagy forradalom van a Toyota háza táján, a japán márka egy divatos autót csinált. A legendás ár/érték-harcosok klubjába, a Toyoták közé beküldtek egy karakteres szereplőt. Nem csoda tehát, hogy gyanakvással fogadtuk az új jövevényt.
Dávidból tizenöt, Góliátból pedig egy képviselteti magát ebben a "cuki" autós videóban.
A Toyota tulajdonosa nem sajnált sem pénzt, sem időt, sem energiát, és Ferrari-dizájnt adott a pickupnak.
Zajlik a per a világ legnagyobb autóipari botránya, a hibás Takata-légzsákok ügyében. Súlyos vádak hangzottak el.
A japánok lecserélnék a belső égésű motorral szerelt autókat, de a helyükre nem az elektromos autók kerülnének.
A japánok a városi kisautókat és a motorokat is szeretnék vele kiváltani. Ja, és valószínűleg (részben) önvezető lesz.
Az autót tavaly már a Nürburgringen tesztelték, mostanra pedig már azt is láthatjuk, milyen lesz a végleges változat.
A Toyota tavaly elveszítette négy egymást követő évben tartott világpiaci vezető pozícióját.
Hatféle tanulmányautóval készültek a japánok a Tokiói Autószalonra, amelyek mind meglévő modelleken alapulnak. Találunk közöttük raliautót, utcai harcost és csapatszállítót is.
Úgy tűnik, hogy a ralisportba való visszatéréssel együtt megjött az étvágya a japánoknak, hogy az utcán is lássanak valami kicsi erőset.
Akio Toyoda a japán óriásvállalat elnöke elkötelezett autósport rajongó és nem csak teoretikusan, hanem maga is részt vett például a 24 órás Nürburgringen tartott hosszú távú versenyeken: Morizo Kinoshita álnéven.
Bármilyen is idén az otthoni karácsonyi dekoráció, ez a Toyota lazán veri.
A Mikulás (és szánsegédje) elfoglalták a szupererős gépet, bár a csomagoknak viszonylag kicsi hely jut.
A japánok leleplezték a jövő évi WRC-versenyautójukat, hatalmas szárnnyal és légterelő elemmel, mint egy Forma-1-es autón.
A Toyota 744 ezer Sienna modelljét hívja vissza az Egyesült Államokban az oldalsó tolóajtók esetleges meghibásodása miatt.
A japánok 2020-ra ígérik az első konnektoros autójukat, ami tisztán elektromos meghajtást kap majd.
Kívülről csak egy malomkerékkel szerelt, ültetett tuningterepjárónak tűnik, a motortérben viszont egy 5.7 literes, ikerturbós V8-as erőmű lapul.
Az alkalmazás lényege, hogy magánszemélyektől lehet némi pénzért kölcsön venni az autójukat.
Egy nap alatt 5 millióan látták, hogyan kel életre először a Toyotába oltott Ferrari.