A valaha készült legerősebb Cadillac első példánya jótékonysági célokat szolgál
A kompresszorral megfújt hatalmas V8-as benzinpusztító teljesítménye alig marad el a 700 lóerőtől.
A kompresszorral megfújt hatalmas V8-as benzinpusztító teljesítménye alig marad el a 700 lóerőtől.
Amennyiben minden jól megy, a közeljövőben bőven 600 lóerő feletti új riválist kaphat az Audi RS6 Avant.
Az első tulajdonos által eladásra kínált S-osztály egy hamisítatlan V8-as időgép, mely egyenesen az ezredfordulóra repít vissza bennünket.
Akadhatnak olyanok, akik nem érik be 625 lóerővel egy X5-ösben, őket szolgálja most ki a Manhart.
A GLS két turbóval megspékelt 4 literes V8-as motorjában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Immár hazánkban is rendelhető a bajor márka legnagyobb SUV modelljének felfrissített új változata.
Az emelt futóműves terepjáróval akár 90 centiméter mély vízben is minden további nélkül haladhatunk.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik vérszegénynek találják a normál Raptor 450 lóerős produkcióját.
Az Escalade-be egy akár a jelenleginél kétszer nagyobb hengerszámú erőforrás is kerülhetett volna.
Már nem kell sokat várnunk a plugin hibrid hajtásláncú sportos új csúcsmodell hivatalos leleplezésére.
Itt a megoldás azok számára, akik egy az átlagnál kicsit sportosabb Flying Spurt állítanának be a garázsukba.
A V8-as szívómotoros restomod Porschénak alaposan megkérik az árát.
Itt a megoldás azok számára, akik az olaszok SUV-ját esetleg túl gyengének vagy unalmasnak tartják.
A kékvérű brit márka újdonságai abszolút nem a politikai korrektségről szólnak.
Minden jel arra mutat, hogy már nem kell sokat várnunk a felfrissített X6 hivatalos leleplezésére.
A nyitott tetős újdonságot kétféle Maserati-motorral lehet megrendelni.
Minden jel arra mutat, hogy egy korszak hamarosan véget fog érni az E-Klasse életében.
Aki egy eredeti szalonállapotú harmadik generációs Corvette-re vágyik, annak most itt a talán soha vissza nem térő lehetőség.
A gigantikus és nem éppen könnyű SUV alig több mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Két bajor sportkocsi azokból az időkből, amikor még messze nem a digitális hókusz-pókusz és a CO2 minimalizálás, hanem a színtiszta vezetési élmény, és nem mellesleg a gyönyörű külső volt fókuszban. Teszten az M5 motoros szuperritka Z8 és az igazi időgép, karbis 3.0 CS.