Már kapható a Volkswagen egy litert fogyasztó csodaautója
Az első kétszáz darabot kezdik árusítani a wolfsburgiak, hibridhajtású XL1-nevű szupertakarékos autójából.
Az első kétszáz darabot kezdik árusítani a wolfsburgiak, hibridhajtású XL1-nevű szupertakarékos autójából.
A hangja alapján egy pörgős benzinesre gondolnánk, de ha felnyílik a motorháztető mindenki meglepődik.
"Mérgesre" vették a figurát a gyár tervezői a sportmodell megalkotásánál.
Nem tocsog a vérben a Volkswagen videója, inkább újszerű, de nem kevésbé megdöbbentő módon hívja fel a figyelmet arra, hogy ne SMS-ezzünk, posztoljunk, illetve egész egyszerűen ne használjuk a mobilunkat vezetés közben.
A Volkswagen egyre-másra közli a részleteket a nyolcadik generációs Passatról.
Noha a médiajelenlét mértékével elismerten nem elégedettek, a Volkswagen kitart a rali-vb (WRC) mellett. A wolfsburgi gyártó kedden bejelentette, hogy 2019 végéig biztosan maradnak a ralisport elitkategóriájának mezőnyében.
Vezetés közben SMS-ezni az statisztikák szerint is a legveszélyesebb tevékenység.
A VW-konszern márkái minden évben tartanak egy hatalmas létszámú találkozót az Wörthi-tó partján. Itt aztán látható minden, ami a németes, egyszerű vonalú Volkswagenekből, Audikból, Skodákból, Seatokból kihozható.
Megegyezett a bérkövetelésekről a Volkswagen pozsonyi gyárának szakszervezete és az üzem vezetősége szerdán, így elmarad a munkavállalói érdekképviselet által korábban csütörtökre bejelentett figyelmeztető sztrájk - számolt be honlapján a Hospodárské Noviny (HN) szlovák gazdasági-közéleti lap.
Figyelmeztető sztrájk lesz csütörtökön a Volkswagen pozsonyi gyárában, miután megfeneklettek a bérkövetelésekről a dolgozók szakszervezete és az üzem vezetősége között hónapokkal ezelőtt kezdődött tárgyalások.
A cím nem teljes ellentmondás, ugyanis a Gran Turismo nevű videojátékhoz tervezték a különleges sportgépet a németek, amit a valóságban is kiállítanak a szerdán kezdődő ausztriai VW-találkozón.
Immáron háromféle karosszériaváltozat közül választhat, aki a VII-es Golf mellett teszi le a voksát, hiszen a ferdehátú és a kombi után megérkezett a Sportsvan, amely egyterű felépítésével, tágas és jól variálható utasterével, valamint takarékos motorpalettájával rögtön az egyik legjobb választássá lépett elő a modellcsaládban.
A Volkswagen-csoport szinte valamennyi márkája készül valamilyen extrém autóval a szokásos, a Wörthi-tónál lévő márkatalálkozóra, amit a hétvégén tartanak. A Volkswagen mint márka a Grand Turismo videójáték autóját ültette át a valóságba, a Seat egy kabriót csinált, hasonlóan a Skodához, míg az Audi egy magyar izomautóval lesz jelen.
A Volkswagen viccesnek szánt reklámja akaratlanul is ráirányította a figyelmet egy akut problémára. Arra, hogy a mérnöktársadalomban világszerte alacsony a nők aránya. Ennek az lenne az oka – mint meglepően sokan gondolják –, hogy tipikus fiús szakmáról van szó, vagy máshol kell keresni a jelenség gyökereit?
Noha a Volkswagen csoport az Auditól a Porschén át a Skodáig (és persze a VW-ig) eddig se volt kis szereplője a világ gépjárműgyártó kasztjának, azt azért nehéz feldolgozni, hogy a csapat tagjává válik a MAN tehergépjárműgyártó után a svéd kamiongyártó Scania is. Pedig a németek gáláns ajánlatot tettek.
Hamarosan megkezdődik a Sportsvan értékestése Európában, ezért a wolfsburgiak közzétettek róla egy látványos galériát és a legfontosabb információkat.
Ahogyan azt egy rendes német autó modellfrissítésénél várni lehet, szemmel alig látható, viszont alaposan megújult technikával álltak elő a wolfsburgiak. Egy kiscsapat új dízel és benzines motor érkezett, amelyek erősebbek, kevesebbet esznek és környezet-kímélőbbek.
Az olasz luxusmárka új városi terepjáróját lapértesülés szerint a Volkswagen pozsonyi üzemében gyárthatják. A szlovák VW sajtóosztálya nem kívánta kommentálni a hírt.
A wolfsburgiak új négyajtós kupéja, amit valószínűleg csak a kínai piacra szánnak.