Jön a nagy „M” a Volvónál, de most nem valami sportos modellre kell gondolni
A legtöbb autógyártó még idejében lépni akar a mobilitási szolgáltatás irányába.
A legtöbb autógyártó még idejében lépni akar a mobilitási szolgáltatás irányába.
Teljesen egyértelművé vált, hogy a svéd márka nem kíván veszteséggel árulni elektromos autókat.
A Volvo már javában fejleszti a Highway Pilot nevű rendszerét, amit extraként kínál majd az XC90 következő generációjához.
A svédek új divatterepjárójában már alig kell majd használni a kormányt és a pedálokat.
A kínai tulajdonban lévő svéd márka ígéretéhez híven az Egyesült Államokban leplezte le legfrissebb modelljét.
A svéd márka a jelek szerint továbbra sem hagy fel a sportos típusok fejlesztésével és forgalmazásával.
Még áprilisban rögzítette a svéd utakon egy autós fedélzeti kamerája, ahogy egy Volvo frontálisan karambolozik egy kamionnal.
A svéd recept ezúttal úgy szól, hogy vegyünk egy szép karosszériát, fújjuk fel egy picit a hátulját, adjunk hozzá egy kiváló futóművet és fűszerezzük meg a legfrissebb technológiai fejlesztésekkel. De vajon finomabb-e a végeredmény a húsgolyóknál?
Az elektromos autókat gyakran éri a vád, hogy nem éppen esztétikusak. Ennél a kínai masinánál ez nem is kérdés.
7 századmásodperc – ennyi idő is elég lehet arra, hogy a testünk végzetes sérüléseket szenvedjen egy autóbalesetben. De vajon mi történik az emberrel, ha 80 km/h sebességgel haladva letér az útról, és egy 1 méter mély árokba hajt? A Spektrum vasárnap mutatja be azt a dokumentumfilmet, melyből kiderülnek a részletek.
A svéd márka legújabb modellje már nem lesz kapható öngyulladós erőforrásokkal.
A Volvó XC40-nel szoros rokonságot ápoló ígéretes kínai járgány és társai már az öreg kontinensen (is) fognak készülni.
A magas ár azonban messze nem riasztja el a vásárlókat a Polestar márkanévvel támadó újdonságtól.
Csúcskategóriás hangrendszer, egyedi illatok és vizuális, a relaxációt elősegítő hatások járnak a Volvo legújabb S90 Ambience nevű járművéhez.
9 milliárd dollárért vettek nemrég Mercedes-részvényeket a kínaiak, akiké a Volvo is. Elkezdenék felhasználni, amit megvettek.
A Volvo 2002 óta mintegy 50 ezer darab XC90-et adott el a briteknél, azóta tartja magát a hihetetlen statisztika.
Kíváncsiak voltunk arra, hogy a szakma krémje által idén legjobbnak ítélt autó milyen valójában, így hát beültünk egy XC40-be. Sokat elárul róla, hogy egy héttel később alig akartunk kiszállni belőle.
A Volvót birtkoló kínai autógyártó bemutatta vadonatúj modelljét, mely közeli rokonságot ápol az XC40-nel.
A Volvo XC40 a nemzetközi autós szakújságírókhoz hasonlóan a magyar ítészeket is alaposan meggyőzte.
A zsűri döntése alapján 325 pontot zsebelt be a győztes, ami magabiztos győzelemnek számít. A második helyezett 242 pontot kapott.