#YouTube

 

"Itt nem fognak beleugatni abba mit csinálsz" - indul a Ki Mit Tube

Augusztus 18-án indul a Magyarországon és a világon is egyedülálló tehetségkutató, a Ki Mit Tube, amelyen bárki nyerhet, ha elég kreatív és egyedi videó tölt fel magáról. Ez egy olyan tehetségkutató lesz ahol elenyésző szerepe lesz a zsűrinek - ígérik a szervezők. A zsűri tagjaiból Puzsér Róbert az ürülékben fogja keresni az igazgyöngyöt, míg Fluor Tomi az igazán különc videókat várja. Szeptember végén hirdetnek győztest, aki egy autóval és egy millió forinttal lesz gazdagabb.

hvg.hu hvg.hu







Magyar áfát fizet a Google és a YouTube is
 

Magyar áfát fizet a Google és a YouTube is

A vártnál talán hamarabb is megvalósul a kormányzópárt terve, 2015 elejétől ugyanis egy uniós irányelv alapján a kommunikációs szolgáltatók ott fizetnek adót, ahol szolgáltatásaikat igénybe veszik, nem pedig a székhelyük alapján. Így jövőre a Google, a YouTube és társaik a a magyar költségvetésbe is csengetnek.

hvg.hu hvg.hu



Ki áll a rejtélyes YouTube-videók mögött?
 

Ki áll a rejtélyes YouTube-videók mögött?

Nem vírusmarketing és még csak nem is kémek üzennek egymásnak. A Google elismerte: a cég áll a hónapokon át összeesküvés-elméletek gyártására okot adó, tízezrekben mérhető mennyiségű YouTube-videó mögött.

hvg.hu hvg.hu


Na persze, majd megadóztatják a Facebookot
 

Na persze, majd megadóztatják a Facebookot

A közösségi médiát és a nagy internetes cégeket is sújtaná reklámadóval a kormány. A lépés még logikus is lehet, van mögötte ráció, ám a hasonló elképzelésekbe már több, Magyarországnál gazdaságilag sokkal erősebb ország kormányának a bicskája is beletört. A magyar kormány a nemzetközi online szerencsejátékkal foglalkozó cégek példájával huzakodott elő, ám ott teljesen más a helyzet.

hvg.hu hvg.hu




Miből élnek meg a magyar YouTube-sztárok?
 

Miből élnek meg a magyar YouTube-sztárok?

A YouTube első generációs sztárjai, például a Pamkutya már öreg motorosok a cybervilágot jelentő deszkákon. A második generáció most bontogatja szárnyait, Follow Anna és Cschannel például tizenévesen tapasztalják, hogyan lehet sikert kovácsolni az ingyenes videomegosztóból. És míg külföldön akár dollármilliókat is tudnak keresni az úgynevezett vlogolók, itthon inkább csak a zsebpénzt helyettesíti ez a tevékenység. De van olyan YouTube-os „vállalkozás”, mely a top-nézettség ellenére négy év után is önerőből készíti a tartalmakat.

Lukács Andrea Lukács Andrea