Itt az újabb nagy üzlet: 1 milliárdot költ el a YouTube
Meg nem erősített sajtóinformáció szerint egymilliárd dollárért vásárolja fel az élő játékközvetítéseket kínáló Twitch szolgáltatást a Google-birodalom videoügyi vállalata, a YouTube.
Meg nem erősített sajtóinformáció szerint egymilliárd dollárért vásárolja fel az élő játékközvetítéseket kínáló Twitch szolgáltatást a Google-birodalom videoügyi vállalata, a YouTube.
A brazil gyerekek az angolt idős amerikaiakkal videocsetelve sajátítják el. Olcsó és egyszerű elgondolás, ami ráadásul win-win szituációban működik.
A kiscsoportos utazás nem új "találmány" a benne rejlő lehetőségek kiaknázása azonban a nyári szezon közeledtével újra meg újra képes eddig ismeretlen oldalát megmutatni ennek. A turizmus is felismerte ezt, íme egy remek animációs reklámblokk.
A török alkotmánybírósághoz fordul a YouTube, hogy a hatóságok újra engedélyezzék a videómegosztó működését Törökországban – számolt be hétfőn a CNN Türk tévé.
Lóerőzuhatag, velőt rázó hangzás, gyárkéményként füstölő kipuffogócsövek. A koppanásig fával megrakodott kamionok gyorsulási versenyt rendeztek. Nem áruljuk el, melyikük győzött!
Lejtős pálya a választáson, keleti nyitás, közoktatás, feltöltött pártkassza, Simicska Lajos és Nyerges Zsolt mint két iciri-piciri kisökör. A Kaláka Iciri-piciri című számára és diafilmszerűen megjelenített rajzokra komponálták készítői azt az Orbán-kormányt kritizáló videót, amit néhány órája töltött fel a YouTube-ra egy Terék Zsolt nevű felhasználó.
A török közmédia szerint a hatóságok blokkolták a YouTube-ot. A videómegosztó a Twitter sorsára juthat, bár a mikroblog-oldalt elvileg már újra elérhetővé tették.
A Disney megvette az 55 ezer YouTube-csatornát működtető Maker Studiost. További 450 millió fizet, ha június 30-ig teljesülek bizonyos feltételek.
Reggel 7 óta működésképtelen az RT (korábbi nevén Russia Today) orosz tévéhálózat videómegosztós csatornája. Két éve már volt ilyen.
A YouTube nem hagy túl sok választási lehetőséget a lejátszóablak méretét illetően. Szerencsére változtathatunk ezen.
Rengetegen készítenek a YouTube-on zenelistákat, hogy kedvenc számaikat ne kelljen újra és újra előkeresni. Az egymás után következő dalok okozta élményt erősen rontják a hirdetések, ráadásul mobilon csak a videómegosztó alkalmazásában maradva játszhatók le a számok. Ez az app a háttérben streameli kedvenc klipjeinket, méghozzá ingyen, de egyelőre csak iPhone-okon.
Tavaly egy svéd fiatalember kereste a legtöbbet az aktuális YouTube sztárok közül.
A hiba nem az ön készülékében volt: szerda este háromnegyed hét előtt pár perccel probléma lépett fel a Google videomegosztóján. Azóta megszerelték, aztán megint akadozni kezdett az elérés.
Videoüzenetben mesélik el cégek, szervezetek, zenészek, művészek, ismert és nem ismert emberek saját élményeiket arról, hogy nekik miért érte meg nyitottnak lenni, és nem hallgatni az előítéletekre. Mindenkit arra bíztatnak, hogy történeteik osszák meg a YouTube-on, és küldjenek ezzel egy üzenetet a nyitottságról, az elfogadásról #nyitottakvagyunk hashtaggel a videó címében. A videoakciót - és azt bevezető #Nyitottakvagyunk hetet - a Google, az espell és a Prezi indítja, a tavaly létrehozott Nyitottak vagyunk közösségi kezdeményezés részeként. A videüzenetek közös mottója: “Nyitottnak lenni megéri. Ne hallgass az előítéletekre.”
A YouTube internetes fájlmegosztó és a Facebook közösségi oldal betiltásával fenyegetőzött egy csütörtök esti tévés interjújában a török miniszterelnök, akinek kormánya korrupciós botrányba keveredett.
Felújított webes felülettel, valamint könnyebben kezelhető és követhető lejátszási listákkal fejleszti tovább videomegosztóját a Google.
Ezer megtekintésenként átlagosan 1700 forintnyi összeget fizet partnereinek a Google. A népszerű YouTube-felhasználók így évente milliókat kereshetnek, mégis sokan elégedetlenek.
Érdekes összeállítást közölt a Mashable az amerikai IT óriásokról, amikor még kicsik voltak. A Google nyitóoldala például tizenhat év alatt nagyon sokat és nagyon keveset is változott.
Modern szendvicsemberként keresi a kenyérre valót egy amerikai fiatalember, aki abból él, hogy a közösségi médiában céges pólókat visel. E mellett a vezetéknevét is megváltoztatja a vállalatok kedvéért egy-egy évig, ha azok elég sokat fizetnek neki ezért.
Úgy tűnik, rájöttek a videófeltöltők, hogy az Instagram generáció figyelmét a divatplakátokhoz hasonló borítóképekkel lehet a legkönnyebben felkelteni. A Youtube-on túlszaporodtak az egykaptafára kinéző, elektronikus zenei csatornák. Csinos modell a fehér logó mögött a borítóképen: vajon tényleg csak ennyi a siker kulcsa? Íme, a legnépszerűbbek rövid története.