30 hónap börtön a lézerceruzázó fiúnak
A 19 évesen 30 hónap börtönre ítélt elkövető még a bejelentések nyomán helyszínre érkező rendőrségi helikopter pilótájának szemébe is belevillantott.
A 19 évesen 30 hónap börtönre ítélt elkövető még a bejelentések nyomán helyszínre érkező rendőrségi helikopter pilótájának szemébe is belevillantott.
Felhasználók tízezrei mellett a francia marketinges szakma is elismerte az Air France zenehallgatós alkalmazását. Az app valóban érdekes, Music in the Sky neve nem (csak) a repülésre utal, repülőjegy nélkül, teljesen új módon találhatunk vele hallgatnivalót - a felhők között.
A Wizz Air alkalmazásának 1.3 verziójában elérhetővé vált a mobilos becsekkolás lehetősége.
A Magyar Honvédség is átáll a digitális légiforgalmi térképekre - közölte a Honvédelmi Minisztérium.
Az izraeli XSight Systems jelzőrendszere, melyet már az az amerikai légügyi hatóság is jóváhagyott, az eddigieknél praktikusabban használható a repülőtéren a gépek útjába kerülő tárgyak és élőlények okozta veszély jelzésére.
Az orosz Transaero Airlines honlapján a teljes Boeing-flottát bemutatják, 11 gép belsejét járhatjuk be virtuálisan.
Felavatták Magyarország új légiforgalmi irányítóközpontját, amivel célegyenesébe érkezett a HungaroControl összesen 13 milliárd forintos beruházása. Az új légi navigációs központ mostantól teljesen önállóan üzemel, míg a régi helyén légiforgalmi kutatás-fejlesztési és szimulációs tudáscentrumot hoznak létre.
Rövid időre ingyenessé vált az iPhone-os Airplanes Expert alkalmazás, mellyel repülős tudástárat és kvízjátékot is kapunk.
Egyre több légi utas visz táblagépet a fedélzetre. A trendben a légitársaságok is meglátták a lehetőséget: az utas által biztosított eszköz számukra nemcsak egy tartalommal célozható fedélzeti felületet jelent, hanem remek lehetőséget a spórolásra. Utasként pedig azt vehetjük észre, hogy egyre komolyabb szolgáltatást biztosítanak számunkra a levegőben a cégek, akik egyébként saját munkatársaikat is a tabletek használatára nevelik.
Bár felszálláskor minden légitársaság stewardessei kikapcsoltatják a mobilt, jóval felszállás előtt, a repülőjegyek lefoglalásánál jó szolgáltatot tehet a készülék, már a régió legnagyobb fapadosaként üzemelő Wizz Airnél is - a cég most mutatta be iPhone-os alkalmazását.
A Google három vezetőjének összesen nyolc magánrepülője van, többek között ezek is használják majd az 120 ezer négyzetméteren elterülő létesítményt.
Weboldalának mobiltelefonra optimalizált felületét és telefonos alkalmazásait is átdolgozta a légitársaság. Új dizájnt és új funkciókat is kaptak.
A hangsebesség 24-szeresével repülhet az újfajta, futurisztikus repülő, első kereskedelmi útját 2050-re valószínűsítik. Maximális sebessége a Concorde-énak tízszerese.
Az amerikai közlekedésbiztonsági hivatal, a TSA (Transportation Security Administration) döntése nyomán 2013. június 1-ig az összes olyan testszkennert kivonják a használatból az USA repülőterein, amelyek a kelleténél több részletet felfedve, képesek az utasokat virtuálisan meztelenre vetkőztetni - írja a TTG Hungary-re hivatkozva az AIRportal.hu.
A Delta Airlines új iPades alkalmazása jó példa lehet más légitársaságok számára is. Az utasok az iPadjükkel az eddigieknél jobban "kiláthatnak a gépből".
Ez a könyv valószínűleg rossz. Bauer Barbara Légikisasszonyok című művében még az irodalomtudományra csak 30 ezer láb távolságból rálátó egyszeri olvasó is érzi néhol a klasszikus, unalomig ismételt és ismert írói eszközök használatát.
A Boeing repülőgépgyártó szakemberei 9 tonna emberhelyettesítő krumplit használtak fel a repülőgépen belüli wifi teszteléséhez.
Megkapta a saját fejlesztésű MATIAS szoftver legújabb verzióját a HungaroControl új, ANS III irányítóközpontja, melyet jövő év elején adnak át. A program világviszonylatban is az egyik legfejlettebb.
Az elmúlt évek alatt repülésben a magyarországi légiforgalmi irányítás egyetlen perc késést sem okozott. A HungaroControl irányítóközpontjában jártunk, ahol mindenki szerencséjére csak a szimulátort próbáltuk ki.
Egyetlen perc késést sem okozott a repülésben a magyarországi légiforgalmi irányítás az elmúlt évek alatt, pedig higgyék el, nem túl nehéz a levegőben lévő rendből káoszt csinálni. Pár másodpercnyi döntésképtelenség félórás késéseket okozhat – egy rossz döntés pedig katasztrófát. A HungaroControl irányítóközpontjában jártunk, ahol mindenki szerencséjére csak a szimulátorhoz engedtek oda minket.