Digitális valutáért is lehet már Ferrarit venni
Az olasz cég szerint az újfajta fizetési mód révén olyan emberekkel is kapcsolatba tudnak kerülni, akik eddig nem voltak az ügyfeleik.
Az olasz cég szerint az újfajta fizetési mód révén olyan emberekkel is kapcsolatba tudnak kerülni, akik eddig nem voltak az ügyfeleik.
Ha mi magunk használhatunk esernyőt, akkor miért ne tehetne így hőn szeretett négykerekűnk.
Kiszorítanák a parkolóhelyekről a nem helyieket.
Bicikli, autó, film hanggal – csak néhány találmány, melyekben a kezdeti időkben kétkedtek az emberek, hasztalanságokról cikkeztek a neves újságok, de manapság már mindegyik fontos része az életünknek. Temették a laptopot, kinevették a körömlakkot – nemcsak a találmányok érdekesek, hanem a történetük is.
Közel ezer apró fényforrás ragyogja be a kocsi utasterét.
Úgy fest, a teherjárműveknél is inspirálja a piacot a Tesla, mert a nagy kamiongyártók is sorra jelentkeznek újszerű koncepcióikkal.
A nevét persze egy őserejű mitológiai lény ihlette.
A négy villanymotort felvonultató Zeekr 001 FR alig több, mint 2 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan festhet a bajorok nagy csomagtartós, praktikus kivitelű újdonsága.
A jövőben nem lehet majd legálisan egy ezer lóerős Golfot építeni.
Zebra nem volt, de ez nem riasztotta el a bottal közlekedő nőt attól, hogy átmenjen a négysávos, forgalmas úttesten, ahol a kocsik kerülgették.
Kétütemű füstös időutazásra hív ez a lényegében vadonatúj Trabant 601 S.
A konfliktust a túl lassú haladás okozta.
Ezzel a poros DMC-12-vel képzeletben a 80-as évek elejére utazhatunk vissza.
Jóváhagyták az EP-ben, hogy lényegében maradjon minden a régiben.
Ötszáz lóerő alatti autó nem is nagyon rúghat labdába náluk.
A Hennessey limitált szériás Chevrolet Camaro ZL1 Exorcist Final Edition izomautója garantáltan ritkán jön majd szembe az utakon.
A Toyota szerint egy szilárdtest-akkumulátorral hajtott elektromos jármű akár 1200 kilométeres hatótávolsággal és mindössze 10 perces töltési idővel rendelkezik majd.