Megnézték, mely autóknak van esélyük elérni a 400 ezer kilométeres futásteljesítményt
A tartósság az egyik legfontosabb szempont lehet autóválasztásnál.
A tartósság az egyik legfontosabb szempont lehet autóválasztásnál.
Volt olyan időszak Olaszországban, amikor tíz autóból négy Fiat volt.
A Trabit 1991 óta nem gyártják, ennek ellenére a kultikus autóból megint egyre több fut Németország útjain.
Megjelent az egyik legnagyobb hagyományú fogyasztói elégedettségi felmérés idei összesítése.
Globálisan már nincs fölényben a német márka, a Toyota viszi a prímet.
Azt vitték fel grafikusan, melyik országban, mely márka a leginkább keresett az interneten.
Az Opelnél „úgy döntöttek”, nem vesznek részt az egy hónap múlva esedékes Párizsi Autószalonon.
Folyamatosan bővül a világ újautó-kibocsátása, amelynek két messze legnagyobb felvevője az USA és Kína.
A kaliforniai elektromosautó-gyártó tartja azt a növekedési ütemet, amit eddig csak olyan techcégek tudtak megcsinálni, mint a Facebook vagy az Apple.
Évente nagyjából 90 millió autót gyártanak a világon. Egy egyszerű infografikán csodásan látszanak a számok, melyik ország, kontinens, hogyan szerepel ebben az ágazatban.
Azért nem kell megijedni, ha valakinek felnőttként sem megy mind.
A technológiia márkák továbbra is toronymagasan vezetik a Forbes TOP 100-as listáját, amelyekben a világ legértékesebb cégeit szedték össze. A listába 11 autógyártó is bekerült.
Összeszedtünk 15 jelmondatot, amit nap mint nap hallhatunk a tévéreklámokban. De valóban megmaradnak ezek a suttogva elsóhajtott, vagy ropogósan kiejtett jelmondatok? És igen, az egyik legkönnyebb eleve kiesett: a "Das Auto", már nem nem lehet a pakliban, amióta a VW, a dízelbotrány óta ejtette.