szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Azt vitték fel grafikusan, melyik országban, mely márka a leginkább keresett az interneten.

Az interneten gyűjtött adatokkal látványos dolgokat lehet szemléltetni, mint például most a Veygo nevű biztosító társaság által készített térképpel. Ezen az elmúlt 12 hónap keresései alapján jelenítették meg, mely országban melyik autó a „legnépszerűbb”.

Ahogyan látni lehet, a Toyota dominálja a térképet, abszolút globális márkaként 57 országban a leginkább keresett, a megjelenített 171 országban.

A második a BMW 25 országgal, majd alig lemaradva ott a Mercedes-Benz 23 országgal. Havi szinten is leginkább a Toyotára keresnek rá 7,8 millió kereséssel.

Nagyításhoz klikk a képre.

7 országban már a Tesla a legerősebb és persze vannak egyedi szereplők, amelyek a hazai pálya előnyét biztosan élvezik: Renault – a franciáknál, Maruti Suzuki – az indiaiaknál a Volvo – a svédeknél vagy a maláj Perodua.

Jók még az olyan zárványok, mint Venezuelában a Lamborghini, vagy Egyenlítői Guineában a Mitsubushi, és hogy Észtországban, mit tudhat a Skoda, az is érdekes lehet.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!