Hiányoznak majd a zseniális autós reklámok az idei Super Bowlról?
Az elmúlt évek igazi nagymenői közül sokan nem is hirdetnek idén.
Az elmúlt évek igazi nagymenői közül sokan nem is hirdetnek idén.
Ötven év után idén januártól ismét lehet új autókat vásárolni a kubaiaknak, de még a leharcolt állapotú használt példányok is olyan drágák, hogy a többség továbbra is ötvenéves veteránokkal jár. Mi mással, mint a Buena Vista Social Club legismertebb számával lehet kedvet csinálni az ezeket bemutató dokumentumfilmhez.
Egy sokat látott magyar importőr kínai autókat zúdítana a nyakunkba – Bulgáriából. A hírből sem ismert Great Wall két modellel már itt is van. Ritka alkalom, hogy egy kívülálló egy új autómárka piacra lépését dokumentálhatja. Elsőre sem tűnik hétköznapi kalandnak. És nem is volt az.
Háromperces videóban rakták össze azt a néhány nélkülözhetetlen alkotóelemet, amely minden zuffenhauseni sportkocsi DNS-ének része.
Tegye fel a kezét, aki képes még követni a Mercedes névadási szisztémáját? Úgy tűnik, lassan már ők maguk sem, ezért visszatérnek a logikához.
Sokszor csak ígéret a gyártók által feltüntetett alacsony fogyasztási adat. Az alábbi lista autóinak valós adataival a többségünk bőven elégedett lenne.
Jól ismert, hogy mire autóvásárláskor az opciós lista labirintusán végigvergődünk, a kocsi ára közel megduplázódik. Néha tényleg ámulatba ejtő, hogy a gyártók milyen semmiségekért kérnek el súlyos pénzeket.
Október elején megnyitja kapuit a Párizsi Autószalon, ahol az ilyenkor szokásos tanulmányautókon kívül hemzsegnek majd az újdonságok. Természetesen a volumengyártók készülnek a legtöbb új modellel, de az egzotikusabb márkákra is érdemes egy pillantást vetni, hiszen most debütál az egyik leggyorsabb luxuslimuzin és kabrió szupersportautó is.
Mácödá, Nyiszán és Ondá. Igazából nem is olyan rettenetes. Gyorstalpaló videó a szigetországi autómárkák neveinek kiejtésével.
Az ADAC a valósághoz jóval közelebb álló saját fogyasztási ciklussal összesen 345 mérést végzett közel két év alatt, amiből kiderül, hogy mely típusoknál tapasztalható a legnagyobb eltérés a gyári fogyasztási értékhez képest.
Ki ne szeretné, ha új kocsit vesz, hogy az legalább az első hónapokban tökéletesen működjön. Hibátlan autó nem nagyon van, de itt egy lista melyik márkáktól kell kevésbé tartani.
Most már öt éve, hogy a magyarországi újautó-eladásokban a cégautó-beszerzések dominálnak. A tavaly összesen eladott új négykerekű kevesebb, mint 30 százaléka került magánemberekhez. Így a cégek igényei meghatározzák az eladási toplistát is. Amelyik modell nem fekszik jól a flottákban, az nem ér el sikert a magyar piacon. Másrészt ez a lista arra is jó, hogy megismerjük a leggazdaságosabban üzemeltethető, jó ár-érték arányú típusokat, mert a flottafenntartásnál nagyon fontos a költségtényező.
A mai autókban nem újdonság, hogy egyre összetettebb elektronikai rendszer üzemel. Egy átlag kocsiban is számtalan szenzor és beavatkozó egység végzi a dolgát, hogy az autó megfelelően működjön vagy legyen komfortosabb. Egy új S-osztályú Mercedesben például nem kevesebb, mint 100 darab kis elektromotor van az ülések, ablakok és más eszközök mozgatására. De ki gondolná, hogy ezeket, akár kívülről is lehet irányítani.
A britek által összeállított listán szerepelnek olyan autók, amik tényleg nem a szépségükről és megbízhatóságukról híresek, de a top tízbe bekerültek igazi kultusz modellek is.
Miért is ne? Ha filmsorozatok szereplőinek neve után is lehet.
A Car of the Year (COTY) szervezet közzétette idén milyen modellekkel indulnak a gyártók. Érdekes a mezőny.
Elcsípünk két példányt az egyik márka telephelyén, ahol a főváros promóciós kampányához készültek látványautók.
Egy jól sikerült modellnév legendássá tehet egy autót. A közelmúlt és az idén megjelenő modelleket illetően végzett a MotorTrend magazin olvasói körében egy kis kutatást, melyik névre buknak leginkább. Megjegyzendő, hogy az autógyárak elvileg végigkutatják egy-egy új modellnév kapcsán a világ fontosabb nyelveinek jelentéstartalmát, mégsem ritkák az emlékezetes bakik, de az egy másik lista.
Akár 25 százalékkal is többet fogyasztanak egyes autók, mint azt a gépkönyvük jelzi. Mivel a laborkörülmények, amelyek alapján a fogyasztást megadják egyforma, valóban érdekes milyen mértékben tér el ezektől aztán a valóság.
Az autómárkák ismertségét tekintve minden ötödik fiatalnak a BMW jut először eszébe. A legnépszerűbb márkának tízből hatan az Opelt tartják a Suzuki mellett. A megkérdezettek kevesebb mint fele válaszolta, hogy szüleinek van autója, közülük a legtöbben Opellel, Suzukival és Forddal rendelkeznek. Talán meglepő, de kétharmada a fiataloknak önerőből vesz kocsit.