455 lóerő az új 2-es kupé BMW-ben
Íme a megoldás azok számára, akik az M240i-t gyengének találják és nem bírják kivárni az új M2-es érkezését.
Íme a megoldás azok számára, akik az M240i-t gyengének találják és nem bírják kivárni az új M2-es érkezését.
Nincs hibrid technika, nincs dízelmotor és nincs fogyasztást növelő megemelt karosszéria. Meghajtottuk a piac egyik legőszintébb kisautóját, ami már nem is olyan kicsi, és csodák csodájára még 4 hengeres motorral is készül.
A cseh kisautó 8 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra.
Megkezdődött a Stelvio kistestvérének hazai forgalmazása.
Nem, ezeket a kis Abarthokat még nem villanymotor mozgatja.
A Volkswagen fejlődő piacokra szánt kompakt szedánja kétféle benzines hajtáslánccal készül.
Itt a megoldás azok számára, akik az X7 M50i-t esetleg túl gyengének találják.
Hamarosan megérkezhetnek a kereskedésekbe a Nissan Z első példányai.
A japán kompaktot egy 90 lóerős szívó benzinmotor mozgatja.
Ez a különleges Chevy Colorado közel 2,5-szer nagyobb teljesítményű a legerősebb gyári kivitelnél.
A ráncfelvarrt kompakt 120-280 lóerős teljesítményű motorokkal rendelhető.
Megérkezett a Ford népszerű pickupjának terepjárósan sportosra hangolt csúcsmodellje.
A francia kompakt ötajtós és kombi változatban egyaránt rendelhető.
A 718 és a 911 után most a gyártó népszerű szabadidő-autója is kapott egy T verziót.
A már eddig is izgalmas vonalvezetéshez nem igazán kellett hozzányúlni, az utastér viszont szerencsére hatalmasat fejlődött. Meghajtottuk a brit márka hátsó-kerékhajtású felfrissített nagy szedánját.
Az igen hosszú és széles kocsit egy 7 literes V8-as benzinmotor mozgatja.
A bivalyerős luxusszedán hajtásában a mai trendektől eltérően egyetlen villanymotor sem vesz részt.
Megkezdődött a hibrid hajtásláncú Renegade és Compass hazai forgalmazása.
A bajor gyártó új hajtásláncokat vezet be a 2-es széria különböző modelljeiben.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk az 500 lóerőnél erősebb puttonyos hivatalos leleplezésére.