A gyémánt örök, de attól még lehet, hogy egy gép állította elő
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
A japán kompaktot egy 90 lóerős szívó benzinmotor mozgatja.
Az egy ideig Magyarországon is forgalmazott aktuális modell ráncait először 2019-ben varrták fel, most pedig megérkezett a második facelift.
A főbb változások közé sorolhatók az új fényszórók, a módosított hátsó lámpák, az átrajzolt lökhárítók, illetve a 9 colos érintőkijelzőt felvonultató megújult műszerfal. Ezenkívül továbbfejlesztették a futóművet és javítottak a fékrendszer teljesítményén.
Az Indiában debütált új Baleno mozgatásáról egy 90 lóerős teljesítményű, illetve 113 Nm nyomatékú 1,2 literes szívó benzinmotor gondoskodik, amelynek ereje egy ötfokozatú kézi-, illetve szintén ötfokozatú automata váltón keresztül érkezik meg az első kerekekre.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
Az európai támogatás a tettre készek koalíciójának kiállását jelenti, amelynek Magyarország nem tagja.
A Tisza Párt elnöke magyarázatot kér, és biztosítékot követel, hogy Oroszország nem avatkozik be a magyar választásokba.
Az alig egy héten belüli, immár negyedik esetről, ami még szombaton történt, egy fideszes fővárosi politikus tett közzé videót.
Horváth László nem ellensége a fesztiváloknak úgy általában, vannak köztük jók is, például az MCC Feszt.
A modell már jobban van, három hónapig pihent és gyógyult.