Bekövetkezett: 70 év után itt az első hibrid Chevy Corvette sportautó
Az E-Ray az amerikai gyártó közlése szerint a valaha készült legjobban gyorsuló Corvette.
Az E-Ray az amerikai gyártó közlése szerint a valaha készült legjobban gyorsuló Corvette.
A közel négy évtizedes múltra visszatekintő limuzinban kevesebb, mint 7 ezer kilométer van.
A szuperkompakt terepjáró immár nemcsak három-, hanem akár ötajtós változatban is kapható lesz.
Az MG megkezdi új benzines SUV-jának itthoni forgalmazását, és hamarosan érkezik a kínai tulajdonú brit márka tisztán elektromos kompaktja, kombija és crossovere, melyek már magyarul is tudni fognak.
A többi sport- és luxusmárkához hasonlóan a Bugatti is kiváló évet tudhat maga mögött.
Ez a sportos hangvételű monstrum azoknak készült, akik az alig 600 lóerő feletti AMG GLS-t esetleg túl gyengének találják.
Városban és autópályán is kipróbáltuk az immár halk elektromos suhanásra is képes új hibrid S-Crosst. Jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal és a fogyasztási eredményekkel.
Az alaphelyzetben sem éppen gyenge MC20 a jelek szerint egyre népszerűbb a tuningcégek körében.
A koreai gyártó vezetési élményre hangolt szedánja látványos limitált szériával távozik a piacról.
A Hennessey minden korábbinál erősebb új Ford F-150-ese egy hamisítatlan benzinpusztító szörnyeteg.
Eddig még sosem volt ennyire erős egy szívómotoros, Shelby tuning nélküli gyári Mustang.
A T-Roc Cabriolet limitált szériás új kiadásából kevesebb, mint ezer példány készül.
A bajor sportkupé 6 hengeres motorjában találtak még jó néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Aszfalton és terepen is alaposan kipróbáltuk a VW népszerű pickupjának második generációját, mely nagyobbra nőve, jobb terepes képességekkel, modern technikával és többek közt V6-os szívvel száll harcba a riválisaival. Jövünk a Fokváros környékén szerzett személyes tapasztalatokkal.
A 6,6 literes V8-as dízelmotorral szerelt amerikai monstrum révén szinte bárhova eljuthatunk.
Szedán verzió és manuális váltó nélkül debütált az Impreza új generációja.
Ilyen az, amikor egy kocsi automata váltós kivitele olcsóbban hazavezethető, mint a manuális egységgel szerelt verzió.
A japán gyártó újdonsága enyhe túlzással élve olyan, mint egy nagyra nőtt Civic.
Az ötvenedik születésnapját ünneplő Civic szupermodern hajtással felvértezett új generációja úgy fogyaszt keveset, hogy közben vezetési élmény fronton sem igazán lehet okunk panaszra. Teszten a piac jelenlegi legjobb hibridje.
A bőven 800 lóerő feletti SUV-nak kevés igazi riválisa lehet a sebességkorlátozás nélküli német autópálya-szakaszokon.