Az apokalipszisre készül ez a 850 lóerős amerikai terepjáró monstrum
A kompresszoros V8-as motorral és 40 colos gumikkal szerelt fenevaddal nehéz feltűnésmentesen közlekedni.
A kompresszoros V8-as motorral és 40 colos gumikkal szerelt fenevaddal nehéz feltűnésmentesen közlekedni.
Az utolsó belsőégésű motoros 718-as sorozat csúcsmodelljének alaposan megkérik az árát.
A hibrid újdonság az ígéretek szerint hasonlóan gyorsul, mint a 3 literes V6-os SUV-ok.
Jókora kompresszoros V8, kézi váltó és hátsókerék-hajtás a vadonatúj roadsterben.
Itt a megoldás azok számára, akik még az RS6 Performance produkciójával sem feltétlenül elégedettek.
A villám logós német gyártó feltámasztotta a sokakban kellemes emlékeket ébresztő legendás típusjelzést. Megérkezett az aktuális Astra legsportosabb verziója, a zöld rendszámos plugin hibrid GSe.
Nem, ebben a C-Klasséban még nem a politikailag korrekt, 4 hengeres motorra épülő hibrid hajtáslánc található.
A Cayenne S nagyobb és erősebb motorral támad, a zöld rendszámos hibridnek pedig nemcsak a teljesítménye, az elektromos hatótávja is nőtt. Testközelből ismerkedtünk meg a bestseller sportterepjáró megújult változataival.
Ahogy a nemrégiben kijött Moszkvics, úgy a Lada újdonsága is egy kínai modellre épül.
Ez az erős szívómotor még egyértelműen nem a downsizing jegyében fogant.
Baltával faragott szögletes formaterv, a szocialista luxus jegyében fogant tágas utastér és egy közel 8 literes benzinmotor.
A japán gyártó ismét szembe megy a konvenciókkal és akkor rukkol elő egy jókora dízelmotorral, amikor szinte minden riválisa teljes vállszélességgel az elektromos hajtás mellett áll ki. Teszten a keveset fogyasztó, remek orgánumú és nem is túl drága Mazda CX-60.
Szerény fogyasztású gázolajos verzióban is hazavezethető a Seatból kivált sportos almárka ötajtós és kombi modellje.
Itt a megoldás azok számára, akik kevésnek találják a hibrid olasz sportkocsi 830 lóerejét.
A limitált szériás modellből a hengerszámával megegyező mennyiség készül.
A Dodge Challenger SRT Demon 170 hatalmas benzinmotorján egy méretes kompresszor található.
A 320 lovas 5 literes V8-as motorral szerelt német sportkocsival eddig kevesebb, mint 4 ezer kilométert tettek meg.
A Ford egy a korábbiaknál 500 köbcentiméterrel kisebb turbómotorral is kínálja a sportos crossovert.
Érkezőben az olasz gyártó minden korábbinál erősebb hibrid szupersportkocsija.