Íme az elérhető árú új VW Virtus
A Volkswagen fejlődő piacokra szánt kompakt szedánja kétféle benzines hajtáslánccal készül.
A Volkswagen fejlődő piacokra szánt kompakt szedánja kétféle benzines hajtáslánccal készül.
Több mint félmilliárd keresés alapján, csak egy oldalon.
A német gyártó leleplezte a száguldó cirkuszban szolgálatot teljesítő új safety carját és orvosi autóját.
A japán gyártó újdonságából nem lesz tisztán elektromos verzió, 6 hengeres viszont többféle is.
A 340 lóerős újdonság hatótávja megközelíti az 500 kilométert.
Lényegében egybegyúrták a korábbi hagyományos formájú családi és egyterű autóikat is a franciák.
Itt a megoldás azok számára, akik az X7 M50i-t esetleg túl gyengének találják.
A félvezetőhiány miatti visszaesés láthatóan inkább a hagyományos autók eladásait érintette.
A japán gyártó bemutatta népszerű szabadidő-autójának új hajtásláncú változatát.
A német tuningcég felfúrta a V8-as blokkot, és jelentősen megnövelte a teljesítményt.
Eddig csak a belvárosi részeken kellett a CO2-kibocsátás arányában fizetni a behajtásért.
Lássuk, hogyan feszülnek egymásnak a brit és az olasz gyártó erőhiányban abszolút nem szenvedő sportterepjárói!
Földtől elrugaszkodott marketingötletet találtak ki a márkánál.
Immár Magyarországon is rendelhető a bZ4X típusjelzésű elektromos szabadidő-autó.
A győztes mibenléte nem változott a hivatalos eredményhez képest, de az utána következő autók egy kicsit megkavarodtak.
A hazai autópark átlagéletkora rohamosan emelkedik, egy átlagos Fiat például hamarosan felnőttkorú.
A magas vételár mögött egy középmotoros különleges Clio V6 áll.
A kompakt egyterű hangulatú 2-es Active Tourerrel és a közel 550 lóerős i4 M50 villanyautóval hazai utakon ismerkedtünk meg.