Katasztrofális nyarat zárt az európai újautópiac
Az új regisztrációk száma júliusban több mint 23 százalékkal, augusztusban pedig majdnem 20 százalékkal csökkent az előző év azonos hónapjához képest.
Az új regisztrációk száma júliusban több mint 23 százalékkal, augusztusban pedig majdnem 20 százalékkal csökkent az előző év azonos hónapjához képest.
Megérkezett a válasz a faceliftes Polóra és Ibizára, valamint a teljesen új Fabiára.
A 330 lóerős Levante hivatalos hazai bemutatóját Budapesten tartották meg – ott voltunk.
A hatjáslánc válozatlan maradt, de a külső és belső design egyaránt felfrissült.
Több mint 48 millió gépkocsi van forgalomban az országban.
A sofőr azt nehezményezte, hogy a kerékpáros csapat nem egymás mögött tekert a keskeny úton.
Kezd beérni a villanyautók és hibridek térnyerése.
Lehet 900 lóerővel kevesebb? – teszik fel a kérdést az Elektronnál.
Itt a megoldás azoknak, akik esetleg keveslik a Huracán valamivel 600 lóerő feletti teljesítményét.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a Taycan enyhén terepkombisra hangolt új változata, ezenkívül pedig azt is megnéztük, hogy mit tud az első tisztán elektromos Porsche csak hátul hajtó alapmodellje.
Egy látványos szedánnal jelentkeznek be a kínaiak, ET7 néven.
Elég komoly teljesítmény egy kompakt szabadidő-autótól.
A gépszörnyek menetképesek, vakon lehet majd rájuk licitálni.
Nemsokára hivatalosan is leleplezik a Focus ráncfelvarrt változatát, melyből most a szedán tekinthető meg előzetesen.
Az újdonságot az Alpokban, tesztelés közben fotózták le.
A sportkocsi legújabb változata erősebb ugyan nem lett, de a külseje vonzza a tekintetet.
Egy gyári tesztpályát használtak a rekordkísérlethez, amelyen 392 kört tett meg a jármű.
A népszerű japán szabadidőautó külsejéhez és belsejéhez is hozzányúltak a fejlesztők.
Ennek az X5-ösnek lényegében meg sem kottyan, ha egy kisebbfajta hadsereg támad rá.