A Magyar Rádió rejtegeti, az OSA Archívum ingyen közzétette: 41 évnyi műsor lenyomata
A több mint félmillió gépelt oldalnyi szöveg az Arcanum sajtóadatbázisában is megjelent.
A hatjáslánc válozatlan maradt, de a külső és belső design egyaránt felfrissült.
A BMW tavaly nyár közepén leplezte le Kínában gyártott új villanyautóját, a már általunk is alaposan letesztelt iX3-at, melynek nemrégiben megérkezett faceliftes változatával a gyártó müncheni központjában ismerkedtünk meg közelebből.
A nem sokkal a normál X3 után felfrissített típus nagyobb veséket kapott, a fényszórók viszont vékonyabbak lettek. Utóbbiak mostantól alapáron adaptív LED-es technológiát vonultatnak fel, felár ellenében pedig lézerlámpa is rendelhető.
A ráncfelvarrt iX3 esetében az alapfelszereltség részévé vált az M Sport csomag, megújult a hátsó lámpa, ezenkívül pedig új könnyűfém-felnik is feltűntek a kínálatban.
A műszerfalat is felfrissítették a bajorok, a kormány mögött egy 12,3 colos digitális műszeregység található, hasonló méretű a középső érintőkijelző is, ezenkívül pedig az átalakított középkonzol és az új váltókar mellett sem mehetünk el szó nélkül.
A hajtáslánc nem változott. A hátul található villanymotor 286 lóerős teljesítményű és 400 Nm nyomatékú, ami 6,8 másodperces 0-100-as gyorsulást tesz lehetővé. A 180 km/h-ra korlátozott végsebességű szabadidőautó nettó 74 kWh kapacitású akkumulátora 460 kilométeres WLTP-hatótávot biztosít és adott esetben akár 150 kW-tal is tölthető.
A felfrissített iX3 magyarországi alapára 23,5 millió forint.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A több mint félmillió gépelt oldalnyi szöveg az Arcanum sajtóadatbázisában is megjelent.
Azt nem tudtuk meg, hogy ki, hol és mikor jelenti be az eredményt.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A létesítmény egyelőre arra vár, hogy újra kinyithassanak.