szerző:
Tetszett a cikk?

A hatjáslánc válozatlan maradt, de a külső és belső design egyaránt felfrissült.

A BMW tavaly nyár közepén leplezte le Kínában gyártott új villanyautóját, a már általunk is alaposan letesztelt iX3-at, melynek nemrégiben megérkezett faceliftes változatával a gyártó müncheni központjában ismerkedtünk meg közelebből.

László Ferenc
László Ferenc
László Ferenc

A nem sokkal a normál X3 után felfrissített típus nagyobb veséket kapott, a fényszórók viszont vékonyabbak lettek. Utóbbiak mostantól alapáron adaptív LED-es technológiát vonultatnak fel, felár ellenében pedig lézerlámpa is rendelhető.

László Ferenc

A ráncfelvarrt iX3 esetében az alapfelszereltség részévé vált az M Sport csomag, megújult a hátsó lámpa, ezenkívül pedig új könnyűfém-felnik is feltűntek a kínálatban.

László Ferenc

A műszerfalat is felfrissítették a bajorok, a kormány mögött egy 12,3 colos digitális műszeregység található, hasonló méretű a középső érintőkijelző is, ezenkívül pedig az átalakított középkonzol és az új váltókar mellett sem mehetünk el szó nélkül.

László Ferenc
László Ferenc

A hajtáslánc nem változott. A hátul található villanymotor 286 lóerős teljesítményű és 400 Nm nyomatékú, ami 6,8 másodperces 0-100-as gyorsulást tesz lehetővé. A 180 km/h-ra korlátozott végsebességű szabadidőautó nettó 74 kWh kapacitású akkumulátora 460 kilométeres WLTP-hatótávot biztosít és adott esetben akár 150 kW-tal is tölthető.

A felfrissített iX3 magyarországi alapára 23,5 millió forint.

László Ferenc
László Ferenc
László Ferenc

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!