Tartós marad a magyar ipart is kellemetlenül érintő chiphiány
Még hónapokig tart az elsősorban az autógyárakat sújtó globális chiphiány, amely a magyarországi összeszerelő üzemekben is fennakadást okozott.
Még hónapokig tart az elsősorban az autógyárakat sújtó globális chiphiány, amely a magyarországi összeszerelő üzemekben is fennakadást okozott.
A Ferrari 296 GTB olyan új, hogy még csak előszériában gyártott darabok járják a bemutatótermeket. A "kismotoros" és hibrid autó megint egy olyan újdonság, ami feszegeti a márka hagyományos értékeinek határait.
Ha már a hűtésből nem veszi ki aktívan a részét, felár ellenében legalább világít az Enyaq egyedi hűtőrácsa.
Ez még nem az a Hyundai, amely 680 lóerővel hangtalanul, tisztán elektromosan suhan. Nem, ez egy hamisítatlan benzinpusztító ordibátor, ami bár sokkal gyengébb a villanymotoros társánál, cserébe jelentősen könnyebb is.
Erőhiányban abszolút nem szenved az ABT SQ5 TDI és vélhetően a fogyasztása sem túl vészes.
Nehéz megmondani, hol játszódik a jelenet, de egy biztos: a vízben végződik.
Három méteres mélységben találtak rá a kocsira ipari búvárok. Emberi maradványok nem voltak benne.
Más kárán tanul az okos autó: kátyúra, bukkanóra figyelmeztetik egymást a Mercedes újabb modelljei.
A jelentősen eltérő állapotban lévő autók között Morris Minortól kezdve klasszikus Mercedesen át néhány Porsche is található.
Jellemzően az iparági átlagánál jobban fizet a cég.
A 2-es széria legsportosabb modelljének álcázófóliás prototípusait már javában tesztelik a Nürburgringen.
A limitált szériás sportkocsiért egy kisebb vagyont kérnek el a szigetországban.
Az Egyesült Nemzetek Szervezete bejelentette, hogy ténylegesen is megszűnt világszerte az ólmozott benzin forgalmazása.
Vizet biztosan nem szív a motor.
Három év múlva már csak és kizárólag villanyautók érkeznek majd a DS-től.
Az újdonság csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
Igazából nem is egy reklám, hanem egy tizenhárom perces kisfilm.
A múlt héten a kecskeméti Mercedes-gyár állt le. Az ok mindkét esetben az alkatrészhiány.
Michael Masi versenyigazgató jelezte: készek tárgyalni arról a versenysorozat csapataival és vezetőivel arról, hogy ami Belgiumban történt, ne ismétlődhessen meg.
Örülhetnek a nagycsaládosok, hétüléses változata is lesz.