Hamarosan vége a dalnak: már alig kapni kéziváltós Mercedest
A kézi kapcsolású váltóval szerelt Mercedesek napjai a jelek szerint erősen meg vannak számlálva, a BMW viszont továbbra is kitart a régi technika mellett.
A kézi kapcsolású váltóval szerelt Mercedesek napjai a jelek szerint erősen meg vannak számlálva, a BMW viszont továbbra is kitart a régi technika mellett.
Közel 30 éve dolgozik a Ford Magyarország kötelékében a cég visszatérő ügyvezetője, aki a vállalat első és legfiatalabb ügyvezetője volt a kontinensen. Kővágó-Laky Andreával beszélgettünk az autóipar jelenlegi helyzetéről és kihívásairól, illetve a női vezetők szerepéről.
A nemrégiben debütált új Civic legsportosabb csúcsmodellje, a Type R mostanság igen nehezen szerezhető be.
A szedán és kombi változatban gyártott modell modernizált designnal és technikával, valamint magasabb alapfelszereltséggel támad.
Az Aramco olajcéggel bővülhet a Renault-Geely hajtáslánc együttműködése.
A hagyományos motorok mellett, már elektromos egységekből is több mint százezer készült a gyáregységben.
2022-ben bőven 300 ezer feletti mennyiségben értékesítettek Porschékat, az elektromos Taycan eladási mutatói viszont romlottak.
A prémium kategóriás személyautók hazai piacán más erőviszonyok uralkodnak, mint a globális piacon.
A japán gyártó tisztán elektromos hajtásláncú újdonsága körülbelül akkora, mint a Magyarországon készülő S-Cross.
Mindhárom német prémium autógyártó néhány százalékos visszaeséssel zárta az elmúlt évet.
A többi sport- és luxusmárkához hasonlóan a Bugatti is kiváló évet tudhat maga mögött.
A japán gyártó kínálatában hamarosan újból elérhető lesz bolygódugattyús motorral szerelt típus.
Ezt a francia autóóriás elnök-vezérigazgatója jelentette be Las Vegasban, a CES-en. Carlos Tavares elmondta: nagy pénzt tesznek a kaliforniai startup cég elképzelésébe, a légitaxizásba.
2023 elején a Vitara és az S-Cross is drágább lett, utóbbi legjobban felszerelt példányai már 13 millió forint felett járnak.
A cég az évtized végére a legnagyobb autógyártó akar lenni, amihez szükség van még néhány gyártóhelyre.
Az Audi az évtized közepéig hozzávetőleg 500 millió eurót költ majd arra, hogy alkalmazottait az elektromos járművek gyártására képezze ki világszerte.
A világ nemrégiben még az önvezetésre is úgy tekintett, hogy hamarosan teljesen általános lesz, az elektromos autózás sem olyan egyszerű és egyértelmű megoldás, mint sokan gondolják – mondta.
Az S-Cross és a Vitara esetében is árat emelnek, a lágyhibrid és a normál hibrid modellek egyaránt drágulnak.
6 hengeres motorral, kéziváltóval és hátsókerék-hajtással támad a bajor gyártó kompakt újdonsága.