Magyarországon tarol a Mercedes, mögötte sorakozik a BMW és az Audi
A prémium kategóriás személyautók hazai piacán más erőviszonyok uralkodnak, mint a globális piacon.
A prémium kategóriás személyautók hazai piacán más erőviszonyok uralkodnak, mint a globális piacon.
A japán gyártó tisztán elektromos hajtásláncú újdonsága körülbelül akkora, mint a Magyarországon készülő S-Cross.
Mindhárom német prémium autógyártó néhány százalékos visszaeséssel zárta az elmúlt évet.
A többi sport- és luxusmárkához hasonlóan a Bugatti is kiváló évet tudhat maga mögött.
A japán gyártó kínálatában hamarosan újból elérhető lesz bolygódugattyús motorral szerelt típus.
Ezt a francia autóóriás elnök-vezérigazgatója jelentette be Las Vegasban, a CES-en. Carlos Tavares elmondta: nagy pénzt tesznek a kaliforniai startup cég elképzelésébe, a légitaxizásba.
2023 elején a Vitara és az S-Cross is drágább lett, utóbbi legjobban felszerelt példányai már 13 millió forint felett járnak.
A cég az évtized végére a legnagyobb autógyártó akar lenni, amihez szükség van még néhány gyártóhelyre.
Az Audi az évtized közepéig hozzávetőleg 500 millió eurót költ majd arra, hogy alkalmazottait az elektromos járművek gyártására képezze ki világszerte.
A világ nemrégiben még az önvezetésre is úgy tekintett, hogy hamarosan teljesen általános lesz, az elektromos autózás sem olyan egyszerű és egyértelmű megoldás, mint sokan gondolják – mondta.
Az S-Cross és a Vitara esetében is árat emelnek, a lágyhibrid és a normál hibrid modellek egyaránt drágulnak.
6 hengeres motorral, kéziváltóval és hátsókerék-hajtással támad a bajor gyártó kompakt újdonsága.
Az elsősorban városi használatra szánt kisautó 11 éve töretlenül sikeres a saját hazájában.
A Golf méretkategóriájában versenyző modell külseje és belseje egyaránt modernebb lesz.
Számos területen lehet hasznos a szilícium-nitrid-alapú anyag, ugyanis hajlékony és erős, emellett még könnyű is, és remekül tűri a hőt. Feltalálói szerint a protéziseknél és az autógyártásban is forradalmat jelenthet.
Az idei harmadik negyedév egy friss felmérés szerint minden idők legjobb profitjelentéseit hozta.
Felkerestük a Ford gigantikus gyártóüzemét, ahol évente nem kevesebb, mint 385 ezer jármű készül hagyományos hajtáslánccal éppúgy, mint szupertrendi villanymotorral. A portfólió egyik véglete az elektromos robogó, a másik pedig a hatalmas nyergesvontató.
Jelentősen bővíti Debrecenbe tervezett beruházását a BMW. A gyár mellett, ahol a német konszern új elektromos járműveit, a Neue Klasse példányait gyártják majd, akkumulátorokat összeszerelő üzemet is építenek. A BMW így kétmilliárd eurót fektet be Debrecenben, és az új akkumulátorüzemmel további ötszáz embernek ad munkát 2025-től.
Az új létesítmény mintegy huszonháromezer négyzetméteres.