13 ezer autót hív vissza a Rivian, ez majdnem az összes, amit idén gyártottak
Egy feltehetően laza csavar miatt problémák adódhatnak a kormányzással.
Egy feltehetően laza csavar miatt problémák adódhatnak a kormányzással.
A népszerű japán kisautó első Magyarországon készült példányai három évtizeddel ezelőtt látták meg a napvilágot.
A Camryt és a RAV4-et építő Toyota szentpétervári üzemben lassan fél éve nem készültek autók, és a döntés szerint többé már nem is fognak.
A bajor gyártó flexibilis új elektromos autó platformja akár négy villanymotort is felvonultathat.
A németek lemaradtak, de kérdés, hogy a Nokia sorsára jutnak, vagy be tudják hozni a lemaradást.
A gyártó következő generációs villanyautóit a jelenlegi modelleknél jelentősen gyorsabban lehet majd tölteni.
Kitartanak a belsőégésű motorok mellett ameddig csak lehet.
Tizenhárom havi rossz széria ért véget augusztusban, és az összes nagy piacon növekedés volt.
Az Esztergomban gyártott Suzukiknak ismét megemelték az árát, a fullos S-Cross listaára már bőven átlépte a 13 millió forintot.
A Mercedes-Benz és a Rivian két nagyméretű elektromos furgont gyárthat majd közösen az új üzemben.
A nem túl ismert Ikco márka lát nagy lehetőséget a magára hagyott orosz piacban. A közel-keleti ország legnagyobb autógyártójának olyan termékekei vannak, mint a kompakt szedán Tara, amely lényegében egy átdolgozott Peugeot.
A Bugatti Chiron Super Sport 300+ végsebességét alaphelyzetben 440 km/h-ra korlátozzák.
Miközben minden irányból támadnak a lehangoló hírek, a prémium autók, így például a nagy teljesítményű M-es BMW-k iránt egyre komolyabb az érdeklődés. Az ország legnagyobb BMW M kereskedésének megnyitóján jártunk.
Az elmúlt hónap a legrosszabb júniusi adatokat produkálta, amióta statisztikákat készít az európai autógyártók szakmai képviselete.
Jelek szerint csak nagyon lassan tudják felfuttatni a hatalmas és bivalyerős amerikai pickup-SUV gyártását.
Az autógyártók már régen beárazták, mi következik.
A korát megelőző technikával felvértezett elektromos városi kisautó elérkezett életciklusa végéhez.
Több mint két évtizede dobta piacra a most kivezetésre ítélt kompakt A-, és a B-osztályokat a stuttgarti márka, amelyek új közönséget és magas eladásokat hoztak. A Mercedes viszont most inkább feljebb pozícionálná magát és csak luxusautókat gyártana.
A BMW 2020 novemberében kezdett neki a gyárak beltéri és kültéri lézeres szkenneléséhez.