Hamarosan itt a teljesen új Suzuki Swift
Akár még idén bemutatkozhat a japán gyártó népszerű modelljének hetedik generációja.
Akár még idén bemutatkozhat a japán gyártó népszerű modelljének hetedik generációja.
Idén 9,7 millió autót akartak legyártani, viszont ennél jóval kevesebb jön csak össze.
Hamarosan hazánkban is elérhetők lesznek a Volvo anyacége, a Geely különböző modelljei.
Követték a csoporttárs Renault-t, amely már korábban kiszállt.
Már a járványvédelmi intézkedések is kikezdték a járműipar ellátási láncait, a helyzeten pedig csak tovább súlyosbított az energiaárak emelkedése.
A Foxconn a jelek szerint a jövőben már nemcsak almás mobilokat, hanem elektromos autókat is gyártani fog.
A közelben békésen csordogáló Ipoly hullámai nagyobb zajt csapnak, mint amennyit eddig hallhattunk arról az ipolytölgyesi üzemről, ahol Aston Martinok, Lamborghinik és Range Roverek nemes alkatrészei készülnek. A Monónál jártunk.
A közelmúltban tőzsdére ment zuffenhauseni cég értéke meghaladja a Volkswagenét is.
Egy feltehetően laza csavar miatt problémák adódhatnak a kormányzással.
A népszerű japán kisautó első Magyarországon készült példányai három évtizeddel ezelőtt látták meg a napvilágot.
A Camryt és a RAV4-et építő Toyota szentpétervári üzemben lassan fél éve nem készültek autók, és a döntés szerint többé már nem is fognak.
A bajor gyártó flexibilis új elektromos autó platformja akár négy villanymotort is felvonultathat.
A németek lemaradtak, de kérdés, hogy a Nokia sorsára jutnak, vagy be tudják hozni a lemaradást.
A gyártó következő generációs villanyautóit a jelenlegi modelleknél jelentősen gyorsabban lehet majd tölteni.
Kitartanak a belsőégésű motorok mellett ameddig csak lehet.
Tizenhárom havi rossz széria ért véget augusztusban, és az összes nagy piacon növekedés volt.
Az Esztergomban gyártott Suzukiknak ismét megemelték az árát, a fullos S-Cross listaára már bőven átlépte a 13 millió forintot.
A Mercedes-Benz és a Rivian két nagyméretű elektromos furgont gyárthat majd közösen az új üzemben.
A nem túl ismert Ikco márka lát nagy lehetőséget a magára hagyott orosz piacban. A közel-keleti ország legnagyobb autógyártójának olyan termékekei vannak, mint a kompakt szedán Tara, amely lényegében egy átdolgozott Peugeot.
A Bugatti Chiron Super Sport 300+ végsebességét alaphelyzetben 440 km/h-ra korlátozzák.