Győri elektromos hajtású modelleken debütált az Audi új logója
A Q8 e-tron és a Q8 Sportback e-tron vonultatja fel először az ingolstadti márka megújult emblémáját.
A Q8 e-tron és a Q8 Sportback e-tron vonultatja fel először az ingolstadti márka megújult emblémáját.
A vadonatúj iX1-nek az akkumulátora is helyben, Regensburgban készül.
Az Opel utolsó GM technikájú modellje a vártnál hamarabb vonul nyugdíjba.
Két cégcsoportra válik a Renault, az egyik a hagyományos motorú autókat gyártja majd, míg a másik az elektromos modelleket. A hibrid és hagyományos járműveket egy kínai–francia vegyesvállalat készíti majd.
Ötödik hónapja tart a bővülés, de a magas energiaárak közbeszólhatnak.
A Dongfeng és az SAIC után a Geely modelljei is elérhetők lesznek a magyarországi piacon, testközelből ismerkedtünk meg az első itthoni modellel, egy trendi elektromos szabadidő-autóval.
Mutatjuk, hogy pontosan mely modellekre vonatkozik a japán cég termékvisszahívási kampánya.
A nyolcvankétmilliós lakosságú ország egyre közelebb van ahhoz, hogy saját autómárkája legyen.
A vákuumszivattyú visszacsapó szelepét ingyen cseréli a Suzuki az összes érintett autón.
A Ford a Mondeo után nemcsak a Fiestát küldi nyugdíjba, hanem két egyterű modelljét is.
Követik a többi nagy autóipari céget, amelyeknek gyártási egységeik is voltak az országban, ahol nem csak az ellátás, de a kereslet is összeomlott mára.
Akár még idén bemutatkozhat a japán gyártó népszerű modelljének hetedik generációja.
Idén 9,7 millió autót akartak legyártani, viszont ennél jóval kevesebb jön csak össze.
Hamarosan hazánkban is elérhetők lesznek a Volvo anyacége, a Geely különböző modelljei.
Követték a csoporttárs Renault-t, amely már korábban kiszállt.
Már a járványvédelmi intézkedések is kikezdték a járműipar ellátási láncait, a helyzeten pedig csak tovább súlyosbított az energiaárak emelkedése.
A Foxconn a jelek szerint a jövőben már nemcsak almás mobilokat, hanem elektromos autókat is gyártani fog.
A közelben békésen csordogáló Ipoly hullámai nagyobb zajt csapnak, mint amennyit eddig hallhattunk arról az ipolytölgyesi üzemről, ahol Aston Martinok, Lamborghinik és Range Roverek nemes alkatrészei készülnek. A Monónál jártunk.
A közelmúltban tőzsdére ment zuffenhauseni cég értéke meghaladja a Volkswagenét is.
Egy feltehetően laza csavar miatt problémák adódhatnak a kormányzással.