Leáll a Tesla németországi gyára
A húszi lázadók konténerhajók elleni támadásai a Vörös-tengeren megakasztották a gigavállat termelését.
A húszi lázadók konténerhajók elleni támadásai a Vörös-tengeren megakasztották a gigavállat termelését.
A Suzuki támogatását élvező SkyDrive tavasszal kezdi meg a kétszemélyes SD-05 gyártását.
Az új személyautók zsugorodó magyar piacát uraló Toyota közel ötödével több kocsit adott el tavaly, mint a visszaszorulóban lévő második helyezett Suzuki – a bronzérmes Skoda hatalmasat ugrott előre.
A kínai autógyártó érkezése máris hozott néhány további fontos bejelentést.
Nagyobb részben már eddig is az övék volt, de egyedüli tulajdonosok lennének.
A szóban forgó szentpétervári üzem 2010-ben kezdett el autókat gyártani.
A Nio ET7 új csúcsmodelljével közel 1100 kilométert is meg lehet tenni egy töltéssel.
A modellből lesz még benzines változat is, utolsóként a márkánál, utána már csak villany-Alfák jönnek.
A Lada terepjáróiba visszatér a blokkolásgátló, ezenkívül pedig a motort is modernizálták egy keveset.
Elsőként Japánban és automata váltóval lesz kapható a japán kisautó új generációja.
Az elektromos városi autó lehet a Fiat egyik húzómodellje.
Nem mintha bajban lenne a cég.
A Magyarországra nemrégiben megérkezett BYD elképesztő mennyiségű plug-in hibrid és elektromos hajtásláncú autót értékesít.
A harmadik generációs Porsche Panamerából már nem készül praktikus Sport Turismo kivitel.
A költségek csökkentése és a nyereségesség javítása érdekében létszámleépítésekre kerülhet sor a márkánál.
A Volkswagen, a Citroën és a kínaiak hasonló tervei mellé beszállt a francia gyártó is.
A bajor gyártó központi gyártóüzeme egyre inkább a villanyautókra fog fókuszálni.
A csúcskategóriát képviselő Audi R8 egy látványos videót is kapott búcsúként.
Természetesen ebből is szabadidő-autót faragtak.
A Lucid az elmúlt negyedévben kevesebb mint 1500 autót szállított le, miközben a vesztesége bőven meghaladta a 600 millió dollárt.