A Volkswagen vezetője elismerte: „Nem vagyunk elég versenyképesek”
A költségek csökkentése és a nyereségesség javítása érdekében létszámleépítésekre kerülhet sor a márkánál.
A költségek csökkentése és a nyereségesség javítása érdekében létszámleépítésekre kerülhet sor a márkánál.
A Volkswagen, a Citroën és a kínaiak hasonló tervei mellé beszállt a francia gyártó is.
A bajor gyártó központi gyártóüzeme egyre inkább a villanyautókra fog fókuszálni.
A csúcskategóriát képviselő Audi R8 egy látványos videót is kapott búcsúként.
Természetesen ebből is szabadidő-autót faragtak.
A Lucid az elmúlt negyedévben kevesebb mint 1500 autót szállított le, miközben a vesztesége bőven meghaladta a 600 millió dollárt.
Az olasz cégnek annyi megrendelése van, hogy a gyártókapacitások már jó előre teljesen le vannak foglalva.
Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója állítólag az európai gyárban tett látogatása során beszélt a dolgozóknak a tervekről.
Csak Corollából eddig több mint 53 millió darab készült.
A külügyminiszter bejelentette, új technológiával gyárt majd kocsikat a BMW.
A munkabeszüntetés három cégnek is milliárdos nagyságrendű, vagy azt megközelítő veszteségeket okozott.
A gyártó továbbra is elkötelezett az elektromos járművek iránt, de ezek nyereségességét egyre jobban felemészti a piaci verseny.
BYD vagy Great Wall - mindkét nagy cég gyártana Európában a hírek szerint.
A múlt héten Orbán Viktor is találkozott az egyik legnagyobb kínai autógyártó vezetőivel.
A közel-keleti ország célja az olajtól való függőségének csökkentése.
Trendi külsővel, minőségi belsővel, akár elektromos hajtáslánccal és korrektnek tűnő árral veszi célkeresztbe hazánkat a kínai Chery Európának szánt első márkája, az Omoda. A gyártó wuhui központjában testközelből ismerkedtünk meg a 10 millió forint alatt nyitó Omoda 5-tel, amely még csak a kezdet.
A BMW és a többi német autógyártó számára Kína most a legfontosabb egységes piac, a BMW az iX3-at onnan exportálja Európába, jövő évtől pedig az elektromos Minit is.
A kínai autómárkák egyre komolyabb erőkkel vannak jelen az öreg kontinensen. És komoly tempóban törnek elő a tisztán elektromos hajtású modelljeik.
Az elektromos járművek globális eladása 49 százalékkal nőtt az idei első fél évben.
Az amerikai gyártó az elmúlt negyedévben nem tudott új gyártási rekordot elérni.