Ilyen az igazi luxusfelár: ugyanaz az alkatrész egy BMW-be ötvenezer forint, míg egy Rolls-Royce-hoz 900 ezer
Vastagon fog a ceruza, ha igazán exkluzív a márka.
Vastagon fog a ceruza, ha igazán exkluzív a márka.
Beelőzött az új világ kínai népautója.
2023-ban Európában a Tesla Model Y, a Dacia Sandero és a VW T-Roc fogyott a legjobban.
Tavaly minden korábbinál többet adtak el a remek vezetési élménnyel szolgáló középmotoros Alpine A110-ből.
Az olasz gyártó 1000+ lóerős hibrid szupersportkocsija iránt világszerte igen komoly érdeklődés mutatkozik.
A tavalyi viszonylag visszafogott évet követően idén rengeteg újdonsággal készül a Stellantis konszern új logót kapott német márkája.
A kivételesen nem elektromos vagy hibrid hajtásláncú Praga Bohema kevesebb, mint 1 tonnát nyom a mérlegen.
Tavaly a Porsche 911 sportkocsi eladásai javultak a legnagyobb mértékben.
A nagy tervek megvoltak a szentpétervári Nissan-gyárból államosított Lada-üzem beindítására, de egyelőre úgy tűnik, inkább dísznek gyártottak le néhány autót.
A VW konszern spanyol márkája egy limitált szériás új Ibizával teszi emlékezetéssé a jeles évfordulót.
A húszi lázadók konténerhajók elleni támadásai a Vörös-tengeren megakasztották a gigavállat termelését.
A Suzuki támogatását élvező SkyDrive tavasszal kezdi meg a kétszemélyes SD-05 gyártását.
Az új személyautók zsugorodó magyar piacát uraló Toyota közel ötödével több kocsit adott el tavaly, mint a visszaszorulóban lévő második helyezett Suzuki – a bronzérmes Skoda hatalmasat ugrott előre.
A kínai autógyártó érkezése máris hozott néhány további fontos bejelentést.
Nagyobb részben már eddig is az övék volt, de egyedüli tulajdonosok lennének.
A szóban forgó szentpétervári üzem 2010-ben kezdett el autókat gyártani.
A Nio ET7 új csúcsmodelljével közel 1100 kilométert is meg lehet tenni egy töltéssel.
A Lada terepjáróiba visszatér a blokkolásgátló, ezenkívül pedig a motort is modernizálták egy keveset.