Hatmilliárdos állami támogatással érkezik Miskolcra a legújabb autóakatrész-gyár
Szijjártó Péter a bejelentéskor azzal büszkélkedett, hogy 2023-ban megduplázódhat a tavalyi év 6,5 milliárd eurós beruházási rekordja.
Szijjártó Péter a bejelentéskor azzal büszkélkedett, hogy 2023-ban megduplázódhat a tavalyi év 6,5 milliárd eurós beruházási rekordja.
Pekingben már rajtra készen áll az üzem, ami százezer járművet gyártana jövő évtől.
Az amerikai márkának nincs konkurenciája Európában. Miért ne lehetne az a Dacia? – vetette fel a román márka egyik vezetője.
A VinFast lényegében azt próbálja megismételni, amit az újgenerációs kínai autómárkák már megcsináltak.
Az árcsökkentések az eddigi tapasztalatok alapján később átterjednek Európára és az Egyesült Államokra is.
Volt olyan időszak Olaszországban, amikor tíz autóból négy Fiat volt.
A C-osztály legsportosabb változata hiába igen erős és nagyon gyors, több sebből is vérzik.
A legfrissebb híradások szerint a vadonatúj modell első példányait csak egy év múlva vehetik át a megrendelők.
Az európai gépjármű- és alkatrészgyártás óriása továbbra is Németország, az üzemek hatoda itt működik.
Egy év alatt több, mint duplájára nőtt a hajtásukban már villanymotort is felvonultató Ferrarik részesedése.
A német autógyártás aranykorába repít vissza a Mercedes és Porsche mérnökök zsenialitásának emléket állító E 500, melyből mi egy szuperritka Limited példányt próbáltunk ki. Élménybomba V8 és hátsókerék-hajtás minden idők legjobb sleeper szedánjában.
A visszatérő márka első autója egy teljesen elektromos hajtású modell lenne.
Az olasz gyártó ismét rekordeladásokról számolt be.
A Volkswagen konszern stratégiai együttműködési szerződést kötött az Xpenggel.
Hatalmas az érdeklődés az elektromos pickup iránt, mellyel nem tud lépést tartani a gyártási kapacitás.
Sűrű viharfelhők gyülekeznek az európai autógyártás felett: magas energiaköltségek, csökkenő nyereség, miközben Kína mellett a bőkezű állami szubvenciók révén az Egyesült Államok is egyre többet költ az elektromobilitás felpörgetésére. A német autógyártásban dolgozók joggal félnek a jövőtől, még ha az átállást Németországban „szociálisan érzékenyen” is igyekeznek levezényelni. A kelet-európai gyártóhelyek sem lehetnek nyugodtak, hiszen több német autógyártó- és beszállító is inkább Amerikában nyitna új gyáregységet. A Deutsche Welle riportja.
Több mint 20 százalékkal nőtt a személyautók gyártása az első fél évben.
Az amerikai gyártó elektromos pickupja megannyi késést követően végre célegyenesbe ér.