Sokat késik a Ford igen fontos új villanyautója, a VW technikájú Explorer
A legfrissebb híradások szerint a vadonatúj modell első példányait csak egy év múlva vehetik át a megrendelők.
A legfrissebb híradások szerint a vadonatúj modell első példányait csak egy év múlva vehetik át a megrendelők.
Egy év alatt több, mint duplájára nőtt a hajtásukban már villanymotort is felvonultató Ferrarik részesedése.
A német autógyártás aranykorába repít vissza a Mercedes és Porsche mérnökök zsenialitásának emléket állító E 500, melyből mi egy szuperritka Limited példányt próbáltunk ki. Élménybomba V8 és hátsókerék-hajtás minden idők legjobb sleeper szedánjában.
A visszatérő márka első autója egy teljesen elektromos hajtású modell lenne.
Az olasz gyártó ismét rekordeladásokról számolt be.
A Volkswagen konszern stratégiai együttműködési szerződést kötött az Xpenggel.
Hatalmas az érdeklődés az elektromos pickup iránt, mellyel nem tud lépést tartani a gyártási kapacitás.
Sűrű viharfelhők gyülekeznek az európai autógyártás felett: magas energiaköltségek, csökkenő nyereség, miközben Kína mellett a bőkezű állami szubvenciók révén az Egyesült Államok is egyre többet költ az elektromobilitás felpörgetésére. A német autógyártásban dolgozók joggal félnek a jövőtől, még ha az átállást Németországban „szociálisan érzékenyen” is igyekeznek levezényelni. A kelet-európai gyártóhelyek sem lehetnek nyugodtak, hiszen több német autógyártó- és beszállító is inkább Amerikában nyitna új gyáregységet. A Deutsche Welle riportja.
Míg az oroszok jóindulattal a kilencvenes éveket képviselik, a kínaiak egyértelműen a jövőt.
Az amerikai gyártó elektromos pickupja megannyi késést követően végre célegyenesbe ér.
A Volkswagentől átvett platformon térhetne vissza a piacra.
A távol-keleti ország egyre inkább versenyelőnybe kerülhet az autóiparban.
47 esztendő és 8 generáció után int búcsút az utóbbi időkben teljesen átalakult piacnak a Ford kisautója.
Két gyár fog épülni, 35 milliárd forint értékben.
A német mamutcég skálázható új platformja az ígéretek szerint három év múlva fog bemutatkozni.
Ősrégi, lánctalpas, hippi, szuperhosszú, szirénás, elektromos és limitált Star Wars szériás járgányok is akadnak a világ legnagyobb VW buszfesztiválján - Hannoverben jártunk, ahol Transporterek, Multivanek és ID. Buzzok adtak randevút egymásnak.
Mutatjuk, hogy milyenek a mostani Giuliák, Stelviók és Tonalék igen korai ősei.
Az európai gépjármű- és alkatrészgyártás óriása továbbra is Németország, az üzemek hatoda itt működik.
Több mint 20 százalékkal nőtt a személyautók gyártása az első fél évben.