Lengyelországból szállítanának alkatrészt a kínaiak a szegedi autógyárukba
Hogy pontosan mit, azt egyelőre nem árulták el.
Hogy pontosan mit, azt egyelőre nem árulták el.
Motorból kevesebbet, autóból viszont többet gyártottak, mint egy évvel korábban.
Az elektromobilitás egyik alapautója volt sokáig.
Európában jelenleg a második legkelendőbb kocsi a Dacia autója.
Elon Musk egy emojival és egy cigivel reagált a füstbe ment tervre.
A közös konkurencia még a legnagyobb ellenfeleket is egy platformra hozhatja.
Jelenleg a legendásnak mondható helyszínen a Fiat 500-as elektromos változata készül.
Nem csak az a probléma, hogy lassan nem férnek el sehol, de veszélyesebbek is a többi közlekedőre.
Hány ezer tonnás présgépek dübörögnek a Suzukinál? Mennyi benzint tankolnak a 0 kilométeres autókba? Hány percig esőztetik a kocsikat? Jövünk a válaszokkal!
Az új helyzetnek a BMW az egyik haszonélvezője.
Manapság már nem kérdés, aki az akkumulátorgyártást uralja, az diktál az autógyártásban is.
A jubileumi magyar gyártású Suzuki egy elefántcsont-kozmikus, fekete gyöngyház fényezésű Vitara GLX.
A pletykák háttérben itt is a kínaiak előretörése áll.
Aláírták a kínai BYD jövőbeli szegedi üzemének helyszínt biztosító telek adásvételi előszerződését – jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter kedden Budapesten.
Vastagon fog a ceruza, ha igazán exkluzív a márka.
Beelőzött az új világ kínai népautója.
2023-ban Európában a Tesla Model Y, a Dacia Sandero és a VW T-Roc fogyott a legjobban.
Tavaly minden korábbinál többet adtak el a remek vezetési élménnyel szolgáló középmotoros Alpine A110-ből.
Az olasz gyártó 1000+ lóerős hibrid szupersportkocsija iránt világszerte igen komoly érdeklődés mutatkozik.
A kínai óriás technológiája jobb, mint az amerikai, ezért szállíthat akkumulátorokat a Teslának, a Volkswagennek és a BMW-nek – mondják szakértők, akik a londoni The Guardiannek nyilatkoztak.