Leállt egy időre a győri Audi-gyár
A Volkswagen-konszern egészében működési gondok voltak.
Szerintük helye van a hagyományos formájú és nem elektromos hajtású autóknak is.
Három perc alatt készül egy teljes szerkezeti egység, órák helyett.
Magasabb fizetést, rövidebb munkahetet és állásvédelmi garanciákat akartak a dolgozók, de nem kapták meg ezeket, így demonstrációt indítottak.
Mostanra tízmillió felesleges autót gyártanak, amit valahogy el kellene adni. A legnagyobb „kínai” exportőr pedig nem más, mint a Tesla.
Annak ellenére esett nagyot a magyar ipar teljesítménye, hogy a két legfontosabb ágazat nőni tudott.
A szintetikus üzemanyagok sokat segíthetnek a régivágású hajtásláncú modellek életben tartásában.
A divatnak megfelelően ez is egy SUV lesz.
Hamarosan egy limitált sorozatú új Vitara érkezik a hazai Suzuki-kereskedésekbe, melyhez Korok Fatima adja a nevét.
A Skoda alkatrészhiány miatt legalább egy hétre leállítja a gyártást csehországi üzemében.
A legendás Lee Iacocca nevéhez fűződik a világ első gyári pohártartós autója, mely most ünnepli 40. születésnapját.
Pekingben már rajtra készen áll az üzem, ami százezer járművet gyártana jövő évtől.
Az amerikai márkának nincs konkurenciája Európában. Miért ne lehetne az a Dacia? – vetette fel a román márka egyik vezetője.
A VinFast lényegében azt próbálja megismételni, amit az újgenerációs kínai autómárkák már megcsináltak.
Az árcsökkentések az eddigi tapasztalatok alapján később átterjednek Európára és az Egyesült Államokra is.
Volt olyan időszak Olaszországban, amikor tíz autóból négy Fiat volt.
A C-osztály legsportosabb változata hiába igen erős és nagyon gyors, több sebből is vérzik.
Több mint húsz éven át készültek Drezdában úgy a járművek, mint egy látványkonyhán.
Szijjártó Péter a bejelentéskor azzal büszkélkedett, hogy 2023-ban megduplázódhat a tavalyi év 6,5 milliárd eurós beruházási rekordja.