KGM lett a SsangYongból
Márciusban debütál az új márka a régiónkban.
A Changan első körben villanyautókat kíván értékesíteni mifelénk, ez azonban csak a kezdet.
Egymilliárd euróból épült a SymphonHy nevű üzem, ahol üzemanyagcellák készülnek majd nagy mennyiségben.
Van olyan autógyártó, mely még a szexuális aktivitásunkról is adatokat gyűjt – derül ki egy új, a Mozilla által készített kutatásból.
Meghátrált a cégvezetés a szakszervezet nyomására.
A VinFast lényegében azt próbálja megismételni, amit az újgenerációs kínai autómárkák már megcsináltak.
Mindig is az egyik leginkább vitatott modell volt a palettán.
Míg az oroszok jóindulattal a kilencvenes éveket képviselik, a kínaiak egyértelműen a jövőt.
Szerdán szakadt meg a Tesla részvényeinek a 13 napig tartó, rekordot jelentő emelkedő szériája. Ebben az időszakban a Tesla piaci kapitalizációja 240 milliárd dollárral emelkedett, vagyis közel annyival, amennyit a második legértékesebb autógyártó, a Toyota ér.
A Stinger a kedvező fogadtatás ellenére nem futott be olyan karriert, mint azt talán várták tőle a dél-koreai cégnél.
Összesen 10,5 millió Toyota fogyott tavaly. A második helyre a Volkswagen-csoport futott be 8,3 millió eladott járművel.
A dél-koreai gyártó futurisztikus tervet mutatott be, milyen lenne az ideális városi lakókörnyezet szerintük.
A közelmúltban tőzsdére ment zuffenhauseni cég értéke meghaladja a Volkswagenét is.
A brit márkának igencsak nagy szüksége volt új pénzügyi befektetőkre, ugyanis 1,28 milliárd fontos adósságállománnyal küzdenek.
A BMW 2020 novemberében kezdett neki a gyárak beltéri és kültéri lézeres szkenneléséhez.
A korábbi híreszteléseket hivatalosan is megerősítette a vállalat.
Egyre nagyobb az aggodalom az ötkarikás játékok megtartását illetően. Egy felmérés szerint a válaszadók több, mint kétharmada nem hisz abban, hogy kordában lehet tartani a koronavírust az olimpia alatt.
2020 nem az az év volt, amikor az autógyárak túl sok sikertörténetről számolhattak be, hiszen a legtöbbjük jelentős eladáscsökkenést könyvelt el. Mindezek ellenére a vezetőségekben ülők többségében nem kerestek emiatt rosszabbul.
Igaz, ez is 1850 euróval kevesebb, mint az egy évvel korábbi.
A dél-koreai autóipari csoportot kevésbé viselte meg a válság, mint a többi nagy konglomerátumot.