Ha túl lassú a BMW M8: beültünk a 324 km/h-ig gyorsuló új Alpina B8-ba
Ezúttal nincs semmilyen elektronikus sebességkorlátozás, így az Autobahnon bőven 300 fölé gyorsíthatunk.
Ezúttal nincs semmilyen elektronikus sebességkorlátozás, így az Autobahnon bőven 300 fölé gyorsíthatunk.
Itt a megoldás azoknak, akik esetleg keveslik a Huracán valamivel 600 lóerő feletti teljesítményét.
A sportkocsi legújabb változata erősebb ugyan nem lett, de a külseje vonzza a tekintetet.
Ennek az X5-ösnek lényegében meg sem kottyan, ha egy kisebbfajta hadsereg támad rá.
A Manhart szakemberei találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt a BMW kupéterepjárójának motorjában.
Az újdonság alig 2,6 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A közutakon nem sok igazi ellenfele akad ennek a bivalyerős biturbó V8-as motorral szerelt hatósági járműnek.
Még szoknunk kell, hogy a kocsi hátulján egy méretes elektromos csatlakozóaljzat található a GT 63 S típusjelzés alatt.
Nagyobb nyomaték és jobb gyorsulás jellemzi a felfrissített csúcsmodellt.
Az újdonság csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
Az akár családi autóként is használható újdonság nem egész 3 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra.
A következő M5-ös sportszedán hajtásláncában várhatóan már villanymotor is lesz.
A Nissan új sportkocsija a közelmúltban érkezett Toyota Suprát vette célkeresztbe.
A német roadster még a Black Series kupénál is erősebb és gyorsabb lett.
Nem tudni, hogy a 70 millió forintnál többe kerülő olasz sportkocsi karosszériáját mennyire viselte meg a művelet.
A bőven 800 lóerő feletti új Huayra "szíve" egy remek 6 literes V12-es motor.
A 700 lóerős modellből mindössze 30 példány fog készülni.
340-nél gyorsabban is tudna hasítani az újdonság, azonban a gumik ezt a tempót már nem igazán viselnék el.
A 400 km/h feletti végsebességű McLaren Speedtail Albert megjelenését a típus egyik korai prototípusának külseje inspirálta.
A Manhart újdonságának csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.