900 lóerővel támad a Brabus-féle Mercedes G-osztály
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg kevésnek találják az 585 lóerős alapmodellt.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg kevésnek találják az 585 lóerős alapmodellt.
Mutatjuk, hogy körülbelül hogyan fest majd az olasz gyártó második szabadidőautója.
Az M4 Competitionból épített versenyautót minden korábbinál könnyebb egy kis táncba vinni.
A praktikus német prémium autó kevesebb mint 3 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra.
Az új platformra épülő terepjáró biturbó V6-os benzinmotort kapott.
A Competition sportmodell motorjában találtak még 125 lóerőnyi, eddig szunnyadó teljesítményt.
A kékvérű brit luxusautó ezen kivitele nem a luxusról, hanem a lehető legnagyobb tempóról szól.
0-ról 400-ra alig több mint 21 másodperc alatt katapultál a hibrid hajtásláncú kaliforniai újdonság.
A már közúton tesztelt újdonság teljesítménye 700 lóerő körül alakul.
A bajor sportkupét ezúttal az AC Schnitzer vette kezelésbe.
A négykarikás divatterepjáró teljesítményben feljött a Lamborghini Urus szintjére.
Hivatalos képeken látható a Levante kistestvérének prototípusa.
Hatalmasat üt, arisztokratikus húrokat penget és bárhova elviszi a komplett családot, akár kutyástól is. Alaposan meghajtottuk az Aston Martin első szabadidőautóját, a bivalyerős AMG-szívű DBX-et.
Szélvédője már lehet a brit szupersportkocsinak, oldalablakokat és tetőt viszont felár ellenében sem kérhetünk hozzá.
Az SSC két új változatot mutatott be a sebességrekorder Tuatara hiperautóból.
A hatalmas divatterepjáró alig 4,5 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást.
Az S-osztályra épülő non-plus-ultra luxuslimuzin kétféle változatban rendelhető.
Ennek a különleges GT R-nek a vezetéséhez nem árt bukósisakot húzni a fejünkre.
Az új német SUV úgy gyorsul 0-ról 100-ra, hogy azt a legkeményebb sportkocsik is megirigyelhetik.
A Ferrari SF90 megnövelt teljesítményű kivitele akár 350-nel is képes száguldani.