600 lóerőnél erősebb Defenderrel készül a Land Rover
A típus csúcsmodellje várhatóan egy BMW eredetű szupererős V8-as benzinmotort kap.
A típus csúcsmodellje várhatóan egy BMW eredetű szupererős V8-as benzinmotort kap.
Itt a megoldás azoknak, akik a 6,3 literes szívó V12-es motort esetleg túl gyengének találták.
Elkészült az igen komoly produkcióra képes McLaren 765LT nyitható tetejű változata.
A német gyártó legerősebb biturbó V8-as motorjával hajtott újdonság minden riválisát lelépi, még a Lamborghini Urust is. Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a Nordschleife leggyorsabb SUV-ja, a végletekig kihegyezett legsportosabb Cayenne.
Az 1,2 milliárd forintba kerülő hipersportkocsiból nem készül túl sok, ritka látvány lesz az utakon.
A szupergyors sportkocsival 6 perc 30 másodperces Nordschleife köridőt céloz meg a brit márka.
A bőven 600 lóerő feletti divatterepjáró a magasabb sebességtartományokban is kiválóan gyorsul.
Igen erős 6 hengeres biturbó motor elöl, hajtás hátul – ez lehet az új M2 sikerreceptje.
Turbólyukat egész biztosan nem lehet érezni vezetés közben, az akár 1000 lóerő mindig késlekedés nélkül rendelkezésre áll.
Az abszolút tökéletességre való törekvés, bármi áron – körülbelül így hangzik jelen tesztalanyunk hitvallása. Kipróbáltuk valaha készült technikailag legfejlettebb Rolls-Royce-ot, amely igyekszik az összes érzékszervünket egyszerre kényeztetni.
Az újdonság a 0-200-as sprintet is kevesebb, mint 8 másodperc alatt abszolválja.
Az M3 Competitionnél is gyorsabbnak ígérkező modellt már javában tesztelik a Nürburgringen.
A valaha készült legsportosabb Porsche szabadidőautó a Cayenne kupé változatára épül.
Ha kell, kőkemény sportkocsikat megszégyenítő módon vadássza le egymás után a kanyarokat, és ha kell, az úthibákat finoman kirugózva halkan szállítja a családot, a csomagokat és akár a kutyát is. Skizofrén sportkombi, ami ráadásul nem is feltétlenül fogyaszt sokat.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg kevésnek találják az 585 lóerős alapmodellt.
Mutatjuk, hogy körülbelül hogyan fest majd az olasz gyártó második szabadidőautója.
Az M4 Competitionból épített versenyautót minden korábbinál könnyebb egy kis táncba vinni.
A praktikus német prémium autó kevesebb mint 3 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra.
Az új platformra épülő terepjáró biturbó V6-os benzinmotort kapott.
A Competition sportmodell motorjában találtak még 125 lóerőnyi, eddig szunnyadó teljesítményt.