Szűk utcácskába szorult be egy méregdrága Ferrari Roma – videó
Nem tudni, hogy a 70 millió forintnál többe kerülő olasz sportkocsi karosszériáját mennyire viselte meg a művelet.
Nem tudni, hogy a 70 millió forintnál többe kerülő olasz sportkocsi karosszériáját mennyire viselte meg a művelet.
A bőven 800 lóerő feletti új Huayra "szíve" egy remek 6 literes V12-es motor.
A 700 lóerős modellből mindössze 30 példány fog készülni.
340-nél gyorsabban is tudna hasítani az újdonság, azonban a gumik ezt a tempót már nem igazán viselnék el.
A 400 km/h feletti végsebességű McLaren Speedtail Albert megjelenését a típus egyik korai prototípusának külseje inspirálta.
A Manhart újdonságának csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
A típus csúcsmodellje várhatóan egy BMW eredetű szupererős V8-as benzinmotort kap.
Itt a megoldás azoknak, akik a 6,3 literes szívó V12-es motort esetleg túl gyengének találták.
Elkészült az igen komoly produkcióra képes McLaren 765LT nyitható tetejű változata.
A német gyártó legerősebb biturbó V8-as motorjával hajtott újdonság minden riválisát lelépi, még a Lamborghini Urust is. Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a Nordschleife leggyorsabb SUV-ja, a végletekig kihegyezett legsportosabb Cayenne.
Az 1,2 milliárd forintba kerülő hipersportkocsiból nem készül túl sok, ritka látvány lesz az utakon.
A szupergyors sportkocsival 6 perc 30 másodperces Nordschleife köridőt céloz meg a brit márka.
A bőven 600 lóerő feletti divatterepjáró a magasabb sebességtartományokban is kiválóan gyorsul.
Igen erős 6 hengeres biturbó motor elöl, hajtás hátul – ez lehet az új M2 sikerreceptje.
Turbólyukat egész biztosan nem lehet érezni vezetés közben, az akár 1000 lóerő mindig késlekedés nélkül rendelkezésre áll.
Az abszolút tökéletességre való törekvés, bármi áron – körülbelül így hangzik jelen tesztalanyunk hitvallása. Kipróbáltuk valaha készült technikailag legfejlettebb Rolls-Royce-ot, amely igyekszik az összes érzékszervünket egyszerre kényeztetni.
Az újdonság a 0-200-as sprintet is kevesebb, mint 8 másodperc alatt abszolválja.
Az M3 Competitionnél is gyorsabbnak ígérkező modellt már javában tesztelik a Nürburgringen.
A valaha készült legsportosabb Porsche szabadidőautó a Cayenne kupé változatára épül.
Ha kell, kőkemény sportkocsikat megszégyenítő módon vadássza le egymás után a kanyarokat, és ha kell, az úthibákat finoman kirugózva halkan szállítja a családot, a csomagokat és akár a kutyát is. Skizofrén sportkombi, ami ráadásul nem is feltétlenül fogyaszt sokat.