Díszes vadászpuska is jár a puccos új Mercedes G-osztály mellé
A míves puska és a luxussal nyakon öntött kockaterepjáró a sólyom tematika jegyében fogant.
A míves puska és a luxussal nyakon öntött kockaterepjáró a sólyom tematika jegyében fogant.
Agresszívabb megjelenést és nagyobb teljesítményt kapott a BMW M2.
Itt a megoldás arra az esetre, ha esetleg valaki túlságosan visszafogott megjelenésűnek tartja a Cayennet.
A földöntúli luxussal támadó Mercedes-Maybach SL680 Monogramon megszámlálhatatlanul sok Maybach-logó feszít.
A Huracán plugin hibrid utódja elektromos módban elsőkerék-hajtással rendelkezik.
A biturbó V8-as benzinmotorra épülő plug-in hibrid hajtású BMW M5 Touring csúcsnyomatéka kereken 1000 Nm. Igaz, ehhez 2550 kilogrammos tömeg társul.
Az 1000 lóerőnél jóval erősebb Naran mozgatásáról egy elektromos rásegítés nélküli őszinte biturbó V8-as benzinmotor gondoskodik.
A BMW Alpina XB7 Manufaktur ügyesen táncol az elegencia és a sportosság határmezsgyéjén.
A vadonatúj Chevrolet Corvette ZR1 brutális erőforrásában a jelek szerint akad még némi tartalék.
Immár mozgás közben is megtekinthető a Huracánt váltó 900 lóerős Temerario.
Zárt pályán feszegettük a V8-ról mindössze 4 hengerre szerényített vadonatúj plugin hibrid AMG C 63 határait. Vázoljuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a szedán és kombi változatban is kapható, őrült gyorsulású izompólós új Mercedes.
Itt a megoldás azok számára, akik kicsinek találják az új plugin hibrid M5 szedán csomagterét.
A Pagani Utopia vadonatúj roadster verziójának különlegessége, hogy egyetlen grammal sem nehezebb a kupé változatnál.
A BMW M2 alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak vagy lomhának, de most még potensebbé vált.
A legújabb BMW M4 CSL végsebessége bőven meghaladja a 300 km/h-t.
A 4 literes biturbó 8 hengeres motor sokkal erősebb lett, mint eddig volt.
A Chevrolet legújabb középmotoros sportkocsija még a Bugatti Veyronnál is jelentősen erősebb.
Mostantól M Performance csomaggal is rendelhető a minden korábbinál erősebb és egyben nehezebb vadonatúj BMW M5.
A közel 800 lóerős új Panamera Turbo S E-Hybrid alapára nem sokkal marad a lélektani 100 millió forintos határ alatt.