70 millió forint baráti ár az 1000+ lóerős új Corvette-ért
Az 1121 Nm csúcsnyomatékú Chevrolet Corvette ZR1 ár-érték aránya egészen jónak mondható.
Az 1121 Nm csúcsnyomatékú Chevrolet Corvette ZR1 ár-érték aránya egészen jónak mondható.
A kupé és kabrió változatban készülő közel 500 lóerős újdonság a Carrera és a Carrera GTS közé érkezett.
Sosem készült még olyan erős S-Klasse, mint a Mercedes-AMG S 63 E Peformance, de vajon mennyire uralható egy ilyen 1430 Nm nyomatékú luxusromboló egy frissen behavazott alpesi szerpentinen? Kipróbáltuk!
Az új M4 CS árából majdnem két alap M4-et lehet vásárolni.
Az elképesztő gyorsulásra képes egyedi G-Klasse végsebessége eléri a 300 km/h-t.
A vadonatúj Mythos sorozat első modelljeként jegyzett Mercedes-AMG PureSpeed esetében a bukósisak jelenti a szélvédelmet.
A tetőtől talpig szürke luxusszedán hátára biggyesztett 1000-es szám konkrétan a teljesítményre utal.
A retró vonalvezetésű új olasz sportkupé lemezei alatt modern biturbó V6-os hajtáslánc rejtőzik.
Gyengének messze nem nevezhető a legújabb tuningolt M5, de az elődjéből sokkal erősebb változat is készült.
Az ABT által kezelésbe vett SQ8 erősebb lett, mint a gyári RS Q8.
A 90-es évek végén napvilágot látott Toyota GT-One egy egyetlen példányban készült brutális közúti versenyautó. Mutatjuk a felbecsülhetetlen értékű unikumot.
A napokban leleplezett Ferrari F80 kicsinyített másának árából akár egy full extrás új Suzuki Vitara is kijön.
A valaha készült legerősebb közúti Ferrariként jegyzett új F80 egyértelműen a sofőrre fókuszál.
Ezt a rikító színű tuningolt Porsche divatterepjárót egyszerűen nem lehet nem észrevenni a forgalomban.
Itt a megoldás azok számára, akik a 911 Turbo S megjelenését és produkcióját esetleg túl szerénynek találják.
Jelenleg nincs a Chevrolet Corvette ZR1-nél gyorsabb “elérhető árú” sportkocsi.
A vadonatúj Alpenglow Hy6-ban egy 700 lóerőnél bőven erősebb biturbó V6-os motor rejtőzik, és a kipufogóján csak víz csepeg ki.
Mutatjuk, hogyan fest a Lamborghini Urus mindössze két ajtót felvonultató legújabb verziója.
A praktikus hátsó kialakítású dobozos M5 Touring 835 ezer forinttal kerül többe a szedán kivitelnél.
A McLaren W1 kormányán csak két gomb található, az indítógomb a plafonra került, az ülések pedig egyetlen millimétert sem tologathatók.