Kicsi, régi, piros és nyitott tetős ez a 450 millió forintért kínált Porsche
Ennek a 60-as évek elejére visszarepítő különleges német kabriónak alaposan megkérik az árát.
Ennek a 60-as évek elejére visszarepítő különleges német kabriónak alaposan megkérik az árát.
A zuffenhauseni gyártó a kupé és a kabrió változatot is közszemlére bocsátotta.
A stílusos módon 555 példányban gyártandó Imprezára várhatóan többszörös lesz a túljelentkezés.
A Porsche Cayman GT4-nél léteznek erősebb és gyorsabb sportkocsik, de kevés olyan, mely nagyobb élvezetet nyújt nála.
Középen elhelyezett 6 hengeres szívómotorral, alacsony tömeggel és nagy leszorítóerővel támad a kanyarvadászatra kihegyezett 718 GT4.
A nagy teljesítményű prémium sportkocsik esetében nem túl gyakori a gázosítás, de most itt egy ilyen autó.
Ezután a sportkocsi után a 60-as években épp olyan sokan fordultak utána, mint 2019-ben.
Ez a rikító sárga sportkocsi a külcsínje alapján egy néhány évtizedes fejlesztésnek tűnhet, pedig a karbonszálas borítás alatt modern csúcstechnika lapul.
A kőkemény versenyautónak szánt Cayman GT4 Clubsport kétféle kivitelben érhető el. Mindkettő nagyon gyors.
A kereken 300 lóerős vadonatúj 718 T kupé és roadster változatban is elérhető, és igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Ez az autó közelít a hatodik X-hez, ennek ellenére patika állapotnak örvend, és emiatt alaposan meg is kérik az árát.
Régimódi könnyű karosszéria, modern technika és léghűtéses motor. Izgalmasan hangzik, ugye?