
Az új T modellek a normál és az S kivitelű 718-asok közötti űr betöltésére hivatottak. Meghajtásukról az alap 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor gondoskodik, mely kereken 300 lóerőt, illetve 380 Nm-t szabadít rá a hátsó kerekekre. A vásárlók választhatnak, hogy remek hatfokozatú kéziváltóval, vagy villámgyors hétfokozatú duplakuplungos automataváltóval rendelik meg az autót.

A kétüléses 718 T 20 colos kerekeken gördül és karosszériája az alapmodellhez képest 20 milliméterrel közelebb van az aszfalthoz. A mindössze 1350 kilogramm tömegű újdonság Sport Plus csomaggal 4,7 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, a 0-160-as gyorsuláshoz pedig 10,8 másodpercnyi időre van szüksége. A végsebesség 275 km/h.

A Porsche 718 Cayman T németországi alapára 63 047 euró (20,4 millió forint), a Porsche 718 Boxster T pedig legolcsóbban 65 070 euró (21 millió forint) kifizetését követően vezethető haza. A 718-as széria korábbi modelljeiről készített részletes tesztünk itt olvasható.


