510 lóerős szívómotor és hatalmas szárny: íme az új Porsche 911 GT3
A nagy teljesítményű boxermotor főtengelye egészen 9000-es fordulatszámig elforgatható.
A nagy teljesítményű boxermotor főtengelye egészen 9000-es fordulatszámig elforgatható.
Ebből a 911-esből nagyon kevés készült, ráadásul ezt a példányt az elmúlt évtizedekben alig használták.
A zuffenhauseni gyártó kompakt roadsterének első generációja 1996-ban mutatkozott be.
Szupererős szívómotor, hatalmas hátsó szárny és 70 millió forint feletti alapár.
A világ legkelendőbb versenyautója megújult, a teljesítménye immár meghaladja az 500 lóerőt.
Ennek a közel 5 évtizedes múltra visszatekintő Porschénak a mai plugin hibridekhez hasonlóan mindkét oldalt található egy-egy tanksapka fedele.
A boxermotoros BRZ a japán gyártó legfrissebb újdonsága, és most két új változat bukkant fel belőle.
A boxermotoros kompakt sportkocsi, a BRZ komoly vezetési élménnyel kecsegtet, és nem is kerül túl sokba.
Nem ez a legerősebb és nem ez a leggyorsabb Porsche, azonban vezetési élmény tekintetében nincs sok riválisa.
Hamarosan érkezik az aktuális 911-es széria legsportosabb új változata, a magas fordulatszámú szívómotorral szerelt GT3 RS.
Ez az eladó négykerekű portéka nem egyszerűen egy sportkocsi, sokkal inkább egy közútra szabadított versenyautó.
Itt a megoldás azoknak, akik a Turbo S-t esetleg túl erősnek vagy túl drágának találják.
Az alig néhány példányban készült emelt sportkocsi értéke a 2 milliárd forintot is megközelítheti.
Az olasz Ferrari F40 német riválisának egy alig használt példánya tűnt fel a színen.
A kevesebb mint ezer példányban készülő újdonság a nemrégiben leleplezett 911 Targára épül.
Az újdonság egyfajta stílusos átmenetet képez a hagyományos kupék és a nyitható tetejű kabriók között.
0-ról 100 km/h-ra bőven 3 másodperc alatt lő ki a zuffenhauseni gyártó szupersportos új 911-es modellje.