Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Ez a rikító sárga sportkocsi a külcsínje alapján egy néhány évtizedes fejlesztésnek tűnhet, pedig a karbonszálas borítás alatt modern csúcstechnika lapul.
A Ruf CTR az 1987-ben kijött erősen módosított és azóta ikonikussá vált tuning Porschéra, a Ruf Yellowbirdre hasonlít. A meredeken álló szupermodern fényszórókat kapott autó igen rövid, hátul nagy fix szárnyat visel, a szénszálas anyagok széles körben történő felhasználása miatt pedig mindössze 1250 kilogrammot nyom a mérlegen.
A 2,34 méteres tengelytávolságú, egyedi építésű autó farában egy 3,6 literes 6 hengres biturbó boxermotor teljesít szolgálatot, mely 6750-es fordulatszámon 710 lóerőt szabadít rá a hátsó kerékre, a 2750-4000 közötti nyomatékcsúcs nem kevesebb, mint 880 Nm.
A hétfokozatú kéziváltóval és régimódi műszerfallal szerelt Ruf CTR állóhelyzetből mintegy 3,6 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, a végsebessége 360 km/h. Az erősen limitált szériás sportkocsi ára átszámítva mintegy 220 millió forint.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.