Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#céges elektromos autó

Németh András hvg360

Kinek, mikor és miért éri meg a céges e-autó?

Magyarország az egyike azoknak az európai országoknak, ahol alacsony a lízingelt tisztán elektromos járművek birtoklási költsége. A konnektorból tölthető hibridek helyzete változott, miután az újonnan forgalomba helyezett ilyen járművek már nem kaphatnak zöld rendszámot.

Hyundai

Ennyit spórolhat, ha elektromos a céges kocsija

Az elektromos autók számtalan előnye mellett a vállalkozások is jól járhatnak, ha ilyen cégautót választanak. Feltételek, kedvezmények, pályázati lehetőségek és nem utolsó sorban számok: mindezekről Benedekffy Gábor, a Hyundai E-mobilitási projekt vezetője beszélt.

Trump: Musk szabadon dönthet arról, meddig végzi a fehér házi munkáját

Trump: Musk szabadon dönthet arról, meddig végzi a fehér házi munkáját

Putyin nyílt propagandistája lett a bucsai álhíreket lehozó szélsőjobbos lap

Putyin nyílt propagandistája lett a bucsai álhíreket lehozó szélsőjobbos lap

Csak a megkérdezettek negyede szerint szabad teljesen a sajtó Magyarországon

Csak a megkérdezettek negyede szerint szabad teljesen a sajtó Magyarországon

India lehet a nagy nyertese Trump kavarásainak

India lehet a nagy nyertese Trump kavarásainak

Túlélni a Mount Everestet: a túlélés matematikája bizonyítja, miért jó, ha drónok segítik a serpákat

Túlélni a Mount Everestet: a túlélés matematikája bizonyítja, miért jó, ha drónok segítik a serpákat

India lehet a nagy nyertese Trump kavarásainak

India lehet a nagy nyertese Trump kavarásainak

Bűnösök és áldozatok szemszögéből is bemutatja a csecsenföldi háború borzalmait Nino Haratisvili új regénye

Bűnösök és áldozatok szemszögéből is bemutatja a csecsenföldi háború borzalmait Nino Haratisvili új regénye

Vasárnapig marad a nyár, de akkor már lehetnek záporok

Vasárnapig marad a nyár, de akkor már lehetnek záporok

Többszáz tüntetőt letartóztattak Isztambulban

Többszáz tüntetőt letartóztattak Isztambulban

A címlapról ajánljuk