#cégautó


Hogyan védjük a cégautókat?

Magyarországon a cégautók 90 százalékára kötnek cascót, vagyis a kocsik értelemszerűen rendelkeznek elektronikus lopásvédelmi eszközzel is: a biztosítók ugyanis a biztosított autó értékétől, lopási kockázati mutatójától függően előírják, mely védelmi eszközöket kell beépíteni.

hvg.hu

Milyen autóval járnak a cégvezetők?

A magyarországi flottapiac tehetősebb vásárlórétege mintha főként azzal reagálna a válságra, hogy továbbra is a flottakezelők megnyeréséért küzd. Összeállításunkban negyven, nagyobb flottával rendelkező cégnél 2009-ben egyebek között a járműpark kezeléséről, a lízingdíjakról, az aktuális költségekről, árakról gyűjtött jellemző információkat adjuk közre, kitérve a cégek stratégiai megfontolásaira is.

hvg.hu

Készpénzért vesszük a cégautót, de az operatív lízing is népszerű

Magyarországon a készpénz, vagyis a saját erő a cégautó-vásárlás fő eszköze (az autók mintegy fele így kel el), a külső forrású finanszírozásokon belül továbbra is az operatív lízing a legnépszerűbb a cégek körében, még ha a Magyar Lízingszövetség adatai szerint aránya a 2007-es 69 százalékról 2008-ban 57 százalékra csökkent is.

hvg.hu

Ford, Opel, Suzuki, Lada, VW - a legnépszerűbb cégautók

2008-ban pár ezerrel tovább nőtt Magyarországon a cégautók száma: új személyautót is többet vettek a cégek, mint 2007-ben, a külföldről vásárolt használt autók száma is gyarapodott, vagyis a személyautók értékesítésének visszaesése a cégautópiacon kevésbé volt érzékelhető. Évek óta nem változik a cégautók részesedése sem a teljes hazai személygépkocsi-állományon belül: a személyautók mintegy 9 százaléka cégautó.

hvg.hu

Merre tart a magyar cégautópiac?

Május végéig hirdették a rádióban autókereskedők a kedvezményes autóvásárt – csak jöjjenek gyorsan, gyorsan, „amíg a készlet tart”! A készlet azonban, úgy tűnik, régóta tart, mert ugyanez a kereskedő már januárban, februárban, márciusban és áprilisban is a készletei, azzal pedig kedvezményei kimerülésével igyekezett vásárlásra ösztönözni.

hvg.hu


Megjelent a HVG Cégautó 2009!

Az idén válságba került autópiac problémáiról rendszeresen megjelennek cikkek, információk, a céges autókról viszont eddig nem készült hasonlóan átfogó értékelés, mint amilyenre a HVG az immár második cégautó-különszámában vállalkozott.

hvg.hu

Tíz tanács mobilozó cégautó-sofőröknek

A CompanyCarDriver brit szaklap cégautó-sofőrök számára gyűjtötte össza ajánlásait a vezetés közbeni telefonálással kapcsolatban. A szigetországban nemrég elítéltek egy nőt, aki halálos balesetet okozott miközben kihangosítóval telefonált.

hvg.hu

VW, Opel, Renault - ezeket a cégautókat kedvelik a tolvajok

Bár a lopások száma az elmúlt három évben csökkenő tendenciát mutat, a márkák „részesedése” az eltulajdonított gépkocsik között közel állandó. A LeasePlan Hungária saját adatbázisában (közel 10 ezer autó és 400 ügyfél) végzett kutatása szerint az alsó-középkategóriás modellek a legnépszerűbbek a tolvajoknál.

hvg.hu


Harmincegy millió forintért vett két Audit az MTA?

Mintegy 31 millió forintért vásárolt két, felső kategóriájú Audi gépkocsit az MTA Akadémiai Létesítmények Fenntartása és Üzemeltetése elnevezésű szervezet, nyílt közbeszerzésen - derül ki a Közbeszerzési Értesítő legutóbbi számából.

MTI

Cégautóadó: maradtak kibúvók

Legyen igazságosabb és átláthatóbb – ez volt a kormányzat szándéka a február 1-jétől bevezetett új cégautóadó-rendszerrel. Ám ez sem mentes a méltánytalanságoktól, például az egyéni vállalkozók egy része rosszabbul járt.

unknown

A miniszter visszaadja új szolgálati Audi A6-osát

Molnár Csaba közlekedési, hírközlési és energiaügyi miniszter utasította a minisztérium apparátusát, hogy azonnal intézkedjenek új szolgálati autója bérleti szerződésének felbontásáról, és régebbi típusú, használt szolgálati autó bérletbe vételéről - közölte a Közlekedési Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium (KHEM) pénteken.

MTI