Egyelőre csak mese az orosz Mere diszkont itthoni megjelenése
Még mindig nem nyújtottak be kérelmet, hogy boltot nyithassanak.
Még mindig nem nyújtottak be kérelmet, hogy boltot nyithassanak.
Az idén bekerült az orosz dollármilliárdosok közé Szergej Snajder, a Szvetofor diszkontlánc alapítója. Az EU-ban Mere néven működteti áruházait, ám a terjeszkedés jóval lassabb, mint az orosz piacon. Magyarország is az oroszok célpontjában van, ami nem segíti az Orbán-kormányt, amely a már itt lévő kiskereskedelmi multikat nehéztüzérséggel lövi.
A cégnek már van 11 alkalmazottja, és továbbiakat keresnek.
A magát mindennél sokkal olcsóbbként hirdető üzlet Szerbiát és Romániát már bevette a környéken – mi a nagyváradi egységükben néztünk körül. A tényleg nagyon alacsony árak mellett odabent más szupermarketekben nem tapasztalható, rapszodikus raktárhangulat várja a betérőket. Spórolni lehet, de egy normális nagybevásárlást elintézni nem, és ha valaki egészségesen akar étkezni, jobb, ha más bolt után néz.
Kiderült, hogy 108 milliárdot szán a kormány az új otthonfelújítási programra, kérdés, ki tudja az önrészt megfinanszírozni. A legtöbbünknek ugyanis elvitte a pénzét az infláció, ezért is költünk még mindig alig a boltokban. Az orosz MERE diszkontlánc viszont épp most lát lehetőséget az itthoni terjeszkedésre, míg a SPAR esetében az merült fel sokakban, talán ellenük hoznának új törvényt. Húsvétkor pedig csoda történt: Nagy Márton és Matolcsy György együtt ebédelt. Cikkünkből kiderül, ez miért szenzáció. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Csütörtöktől egy héten át 10 százalékkal kevesebbe kerül a 65 éven felülieknek, ha zöldséget, gyümölcsöt vagy húst vásárolnak.
Egymásra kontráz a Lidl és az Aldi a karácsonyi halultiban: halpéntekre jött a halcsütörtök, és már a 30 százalékos akciónál tartanak.
A kormányzati intézkedések 56 milliárd forintot vettek ki a cég kasszájából.
Jelenleg mindkét áruházlánc a szombathelyi üzletébe keres üzletvezetőt.
Ma már nem csak az olcsóság miatt választják a vásárlók ezeket az üzleteket – derül ki a GfK felméréséből.
A Covid-válság kitörése óta a közép-európai részvénypiacok alultejesítenek, és értékeltségük is átlagosnak mondható a fejlett piacokkal szemben. A jövőbeli teljesítményre azonban ez jó hatással lehet, jelentős felzárkózási potenciált tartogathat a régió. A közép-európai célpiacokon befektető OTP Quality és OTP Közép-Európai Részvény Alapot kezelő szakemberekkel beszélgettünk.
Ingyen termékcsomagokért lehet jelentkezni, majd visszajelzéseket küldeni.
A Tesco és a Lidl a lista élén végeztek, mert egyik terméküknél sem volt kimutatható vegyszermaradvány, vagy csak nagyon kis mértékben, addig más láncoknál átlagosan 4-5 hatóanyagot is kimutattak egy-egy mintából.
A CBA-tulajdonos boltjai helyett sorra nyílnak diszkontüzletek, néhány Spar-ingatlan pedig Mészáros Lőrinchez kerül.
Az Aldi és a Lidl olyan gyorsan terjeszkedik Nagy-Britanniában a négy nagy helyi lánc kárára, hogy két év múlva akár a piac 15 százalékát is megszerezhet. Mindenki a Tesco csodafegyverére vár.
Az Auchan megduplázná a solymári egységét, újabb üzletekről és egy sportáruházról is szó van – közölte a napi.hu.
Csak a diszkontok tudták növelni a részesedésüket.