#divat




Emma Watson luxusipari karrierbe kezdett
 

Emma Watson luxusipari karrierbe kezdett

Emma Watson, akit a legtöbben talán még mindig a Harry Potter-filmekből ismernek, a Kering francia luxusipari óriáskonszern igazgatótanácsának tagja lett. Ez a vállalatcsoport tulajdonolja többek között a Guccit és a Balenciagát is.

MTI MTI

 30 millió forintból zöldítenék a hazai ruhaipart
 

30 millió forintból zöldítenék a hazai ruhaipart

Majdnem 30 millió forint vissza nem térítendő európai uniós támogatásból zöldül a hazai iparág. A környezetvédelem és a beszerzési csatornák mellett szociális szempontokra és a munkakörülményekre is fókuszálnak hat kevésbé fejlett magyar régió vállalkozásainál.

Dobos Emese Dobos Emese




Az év kiegészítője: a szájmaszk
 

Az év kiegészítője: a szájmaszk

A koronavírus-járvány miatt került a világ minden táján előtérbe, de könnyen lehet, hogy a légszennyezettség miatt is még jó ideig velünk marad a szájmaszk, ami mára a divatmárkák fő bevételforrásává vált. És nem is csak védőeszközként, hanem valódi kiegészítőként.

Dobos Emese Dobos Emese

Kérdezz meg egy észak-koreait! 2. rész – Besúgók, titkosszolgák, divatrendőrség
 

Kérdezz meg egy észak-koreait! 2. rész – Besúgók, titkosszolgák, divatrendőrség

Több részben mutatjuk be a HVG Könyvek sorozatban kiadott, Daniel Tudor által szerkesztett Kérdezz meg egy észak-koreait című riportkötetet. Észak-Korea titkosrendőrsége alighanem a legkíméletlenebb és leghatékonyabb a világon. Hogy látják a szervezetet a helyiek és mit csinál mellette hatékony támasza, az inminban, ami a gondolatrendőrség, polgárőrség és egy informátorhálózat sajátos keveréke? Cikksorozatunk második epizódja.

hvg360 hvg360










Irodai divat – mi lett veled kiskosztüm?
 

Irodai divat – mi lett veled kiskosztüm?

Az utóbbi évtizedekben nemcsak az utcai, de a formális, irodai öltözködés is lényegesen megváltozott. Egyre lazább kombinációk kezdik felváltani az eddigi szeriőzebb, sokszor talán kényelmetlennek mondható ruhadarabokat. Egy stylisttal és egy prémium divatmárka marketingvezetőjével beszélgettünk arról, hogy hogyan lett a kiskosztümből farmernadrág.