Retusálatlan, a pattanásokat is vállaló fotókkal hirdet egy nagy ruhaáruház
A világ egyik legnagyobb ruházati vállalataként hatalmas a felelősségük a sokszínűség és az elfogadás megteremtésében, írták az egyik kép alá.
A világ egyik legnagyobb ruházati vállalataként hatalmas a felelősségük a sokszínűség és az elfogadás megteremtésében, írták az egyik kép alá.
Egyre többen vásárolnak hazai tervezőktől vidéki településekről is, és sokakat elfordított a fast fashiontől a koronavírus-járvány időszaka. Arról azonban, hogy igénylik-e az emberek a leértékeléseket, megoszlanak a vélemények. Hazai dizájnereket és a termékeiket értékesítő üzleteket kérdeztük meg arról, hogy látják: egy év elteltével továbbra is tart-e még az a hullám, hogy a helyi alkotók felé fordulnak az emberek.
Az elmúlt (járvány)időszak díjátadói nélkülözték a vörös szőnyeget, leginkább azért, mert nem nagyon lett volna, aki végigvonuljon rajta. A virtuális díjátódókra is kicsípték ugyan magukat a sztárok, de tudjuk, érezzük, hogy az nem ugyanaz. Az idei, áprilisra csúsztatott Oscar-gála azonban végre arra biztatott minden érintettet, hogy próbáljon meg személyesen jelen lenni, és így a vörös szőnyeget is volt értelme legurítani. Nézzük, kinek miben sikerült végigvonulni.
A környezetszennyező polietilén változtathatja igazán környezetbaráttá a divatipart – állítják amerikai szakemberek a Nature Sustainability című folyóiratban megjelent tanulmányukban.
Egészség, szabad levegő, túrázás: a vírusálló új trendet követő világmárkák luxusszintre emelik a maximális kényelmet nyújtó viseletet.
A platform jövőre indul el nálunk és Romániában.
Végre megszűnik az azzal járó stressz, hogy a kutyus kabátkája nem illik a gazdiéhoz, és oda az összhang.
Az idei év kétségtelenül legnépszerűtlenebb, mégis legtöbbet használt ruházati kiegészítője a maszk. Ha formája viszonylag kötött is, dizájnja – motívumai és színvilága – változatosan fejezi ki viselője személyiségét. Van, aki politikai üzenet közvetítő eszközéül használja, máskor viselőjének kreativitását mutatja. Mára kialakult a műfaj folklorisztikus, „magyaros” kultúrája is. A HVG fotósai jártukban-keltükben válogattak a bőséges felhozatalból.
Legyen szó tejtermékekről, húskészítményekről, vagy akár ruhadarabokról, egyre több cég kínál növényi alapú helyettesítőt az állati eredetű termékekre. Az elnevezéseket azonban heves vita övezi és sok esetben nem is mindig jelenthetjük ki, hogy a növényi megoldás egészségesebb vagy éppen környezetbarátabb.
Rendkívül ritka a német cégeknél, hogy egy vezető beosztású férfi feláldozza a karrierjét a feleségéért. A Zalando egyik ügyvezetője azonban most meglépte.
Márka és egyben közösség a fenntarthatóság jegyében lakberendezési tárgyakat és öltözékkiegészítőket készítő, hét éve indított kezdeményezés, a Vuuv Works. A koronavírus-járvány alatt még inkább divatba jött a koncepciója.
Csak két német irányította már az országot több ideig.
Új szintre emelte a Miu Miu a fenntartható divatot.
Óriási a túltermelés a divatiparban mind alapanyagból, mind késztermékből. Ezen enyhíthetne az upcycling, vagyis az értéknövelő újrahasznosítás, azonban manapság még számos kihívással néznek szembe az így alkotó divattervezők.
Bár még kezdeti fázisban van, a fotoszintetizáló, biológiai úton lebomló ruhadarab reményt adhat a környezetvédőknek.
Tavaly még 1 milliárdot, 2020-ban már 2,3 milliárd forintnyi támogatást utalt át a Magyar Divat & Design Ügynökségnek a Magyar Turisztikai Ügynökség.
A pamut alapját is adó gyapot színezése rendkívül környezetszennyező, ausztrál kutatók azonban rájöttek, hogyan termeszthetünk színes gyapotot.
Maszkban és a távolságtartás szabályait betartva rendezik meg a koronavírus-járvány korlátozásainak feloldása utáni első divatbemutatót Milánóban.
Ellie Goldstein fotója a divatmárka kozmetikai termékekkel foglalkozó brandjének legnépszerűbb posztja lett.