Így festhet a teljesen új Mazda CX-50
Már nem kell sokat várnunk a japán gyártó új szabadidő-autójának hivatalos leleplezésére.
Már nem kell sokat várnunk a japán gyártó új szabadidő-autójának hivatalos leleplezésére.
Az Esztergomban gyártott népszerű kompakt szabadidő-autó ára 100 ezer forinttal emelkedett.
A közel 400 lóerős crossover nem csak a borsos ára miatt lesz ritka látvány az utakon.
Belgiumban próbáltuk ki a svéd márka első csak online rendelhető új androidos modelljét, mely kupésra faragott szabadidő-autóban most először újrahasznosított anyagok váltották az állati bőrt.
A stuttgarti gyártó mostantól modernizált dízel hajtáslánccal kínálja a középkategóriás SUV-ot.
A VW konszern sportos új spanyol márkájának plugin hibridje egy kis erősítőkúrán esett át.
Sportosan kupésra hangolt formaterv, meglepően tágas és praktikus utastér, hatékony hibrid hajtáslánc: körülbelül így hangzik a Honda legújabb szabadidő-autójának sikerreceptje. Kipróbáltuk a harmadik generációs HR-V-t.
A japán gyártó leleplezte a népszerű szabadidő-autó vadonatúj, zöld rendszámos változatát.
A Stelvio limitált szériás új változata egy 60-as években debütált régi Alfa Romeónak állít emléket.
A kompakt szabadidő-autó tömege a masszív akkumulátor miatt bőven meghaladja a 2 tonnát.
Leleplezték az új Toyota Land Cruiser prémiumkategóriás testvérmodelljét.
A Cullinan különleges védelmet kínáló kivitelének alaposan megkérik az árát.
Az elektromos szabadidő-autó a VW ID.4, a Skoda Enyaq iV és a Kia Niro EV új kihívójának tekinthető.
Megnéztük, hogy mit tud a gyakorlatban a külső design és az utastér tekintetében egyaránt jelentős vérfrissítésen átesett német szabadidő-autó zöld rendszámos változata.
A hibrid Suzukik az utóbbi időkben teljesen elárasztották a piacot: kétféle lágyhibrid, egy normál hibrid és egy tölthető hibrid hajtáslánc található a japán gyártó kínálatában. Megnéztük milyen a gyakorlatban az álruhás Toyotának tekinthető csúcsmodell és a kistestvére.
Immár hazánkban is rendelhető a Mach-E legerősebb változata.
Immár hazánkban is elérhető a Stellantis német márkájának megújult szabadidő-autója.
Az átalakítást követően jelentősen csorbultak a típus terepjáró képességei.
Kitartanának a benzinmotor mellett, de az EU-s szabályozások egyértelműen villanyautó irányba terelnek minden gyártót.
A két újdonság az 1949-es 6C 2500 SS Villa d'Este szellemiségében készült.