Kedvcsináló videón a sivatagban és hóban nyúzott BMW X7
A bajor gyártó semmit sem bíz a véletlenre, és extrém körülmények mellett teszteli a hamarosan hivatalosan is bemutatkozó hatalmas divatterepjárót.
A bajor gyártó semmit sem bíz a véletlenre, és extrém körülmények mellett teszteli a hamarosan hivatalosan is bemutatkozó hatalmas divatterepjárót.
Amennyiben néhány alapelvet sikerül betartani, még egy kis autóval is meglepően sok csomagot vihetünk magunkkal.
A Q termékcsalád új csúcsmodellje már rendelhető, és az első példányok még augusztusban megérkeznek a hazai kereskedésekbe.
A nagyközönség először az októberi Párizsi Autószalonon láthatja majd élőben a cseh újdonságot.
Ez az új kompakt prémium divatterepjáró igen jól mutat, és erőhiányban sem igazán szenved.
A négykarikás német prémiumgyártó most végre hivatalosan is leleplezte sokak által várva várt kompakt SUV modelljét.
Teszteltük a bajorok új kompakt divatterepjáróját, melynek gyártója immár oldalról is egyértelműen beazonosítható, és amelyet egy igen ellentmondásos gázolajos egység hajt. Ha ki tudjuk fizetni, sokat spórolhatunk vele.
Ennek a sportautónak nem okoz gondot, ha aszfalt helyett például egy tavon kell közlekednie.
Nem olyan divatos, mint egy X5, de ugyanolyan hatalmas, remekül elboldogul terepen és nem mellesleg sokkal olcsóbb német társánál. És ugyanúgy lehúzódnak előle az autópályán.
A wolfsburgiak már a hivatalos leleplezés előtt rengeteg információt megosztottak a T-Crossról.
Igény talán lenne rá, de ez már annyiba kerülne, amit a célközönség nem fizetne ki egy Daciaért.
Mutatunk egy vadonatúj változatot az éppen a napokban ráncfelvarrt új esztergomi modellből.
Már nem kell sokat várnunk a ráncfelvarráson átesett és számos új funkcióval felvértezett Vitara hazai forgalmazásának megkezdésére.
A zuffenhauseni gyártó négy év után felfrissítette népszerű kompakt divatterepjáróját.
Idéntől szigorúbb törésteszteken kell átesniük az új autóknak, mutatjuk, hogy a legfrissebb modellek hogyan teljesítettek.
Már nem kell sokat várnunk a kupés húrokat megpendítő cseh divatterepjáró hivatalos leleplezésére.
430-470 lóerősnek ígérkezik a sportos Q8-as, de nyugalom, lesz ennél jelentősen erősebb változat is.
Az érintett autókba olyan kormány került, mely nem kompatibilis a részleges önvezető funkcióval.
Elképesztő erő hatalmas és nehéz karosszériával kombinálva, de a zöld rendszámot simán megkaphatja majd ez az újdonság.
Ez az igen limitált darabszámban készült járgány sikerrel kombinálja egymással egy személyautó kényelmét és elegenciáját egy valódi terepjáró extra képességeivel.