Felbőszített cseh medve: erősítőkúrán a Skoda Kodiaq
Itt a megoldás azok számára, akik a nagytestű divatterepjárót eddig gyengének érezték: a benzin- és a dízelmotorok is erősebbek lettek.
Itt a megoldás azok számára, akik a nagytestű divatterepjárót eddig gyengének érezték: a benzin- és a dízelmotorok is erősebbek lettek.
A bajor gyártó semmit sem bíz a véletlenre, és extrém körülmények mellett teszteli a hamarosan hivatalosan is bemutatkozó hatalmas divatterepjárót.
A wolfsburgiak már a hivatalos leleplezés előtt rengeteg információt megosztottak a T-Crossról.
Igény talán lenne rá, de ez már annyiba kerülne, amit a célközönség nem fizetne ki egy Daciaért.
Mutatunk egy vadonatúj változatot az éppen a napokban ráncfelvarrt új esztergomi modellből.
Amennyiben néhány alapelvet sikerül betartani, még egy kis autóval is meglepően sok csomagot vihetünk magunkkal.
A Q termékcsalád új csúcsmodellje már rendelhető, és az első példányok még augusztusban megérkeznek a hazai kereskedésekbe.
Már nem kell sokat várnunk a ráncfelvarráson átesett és számos új funkcióval felvértezett Vitara hazai forgalmazásának megkezdésére.
A nagyközönség először az októberi Párizsi Autószalonon láthatja majd élőben a cseh újdonságot.
Ez az új kompakt prémium divatterepjáró igen jól mutat, és erőhiányban sem igazán szenved.
A zuffenhauseni gyártó négy év után felfrissítette népszerű kompakt divatterepjáróját.
A négykarikás német prémiumgyártó most végre hivatalosan is leleplezte sokak által várva várt kompakt SUV modelljét.
Idéntől szigorúbb törésteszteken kell átesniük az új autóknak, mutatjuk, hogy a legfrissebb modellek hogyan teljesítettek.
Már nem kell sokat várnunk a kupés húrokat megpendítő cseh divatterepjáró hivatalos leleplezésére.
430-470 lóerősnek ígérkezik a sportos Q8-as, de nyugalom, lesz ennél jelentősen erősebb változat is.
Teszteltük a bajorok új kompakt divatterepjáróját, melynek gyártója immár oldalról is egyértelműen beazonosítható, és amelyet egy igen ellentmondásos gázolajos egység hajt. Ha ki tudjuk fizetni, sokat spórolhatunk vele.
Ennek a sportautónak nem okoz gondot, ha aszfalt helyett például egy tavon kell közlekednie.
Az érintett autókba olyan kormány került, mely nem kompatibilis a részleges önvezető funkcióval.
Nem olyan divatos, mint egy X5, de ugyanolyan hatalmas, remekül elboldogul terepen és nem mellesleg sokkal olcsóbb német társánál. És ugyanúgy lehúzódnak előle az autópályán.
Elképesztő erő hatalmas és nehéz karosszériával kombinálva, de a zöld rendszámot simán megkaphatja majd ez az újdonság.