Megújul a Volkswagen: kevésbé lesz német és frissül az embléma is
A német márka a dízelbotrányt feledve mihamarabb az új elektromosautó-korszakra kíván fókuszálni.
A német márka a dízelbotrányt feledve mihamarabb az új elektromosautó-korszakra kíván fókuszálni.
Ha valami napjainkban abszolút nem trendi, az a dízelfüst, és ez a járgány bizony nem keveset juttat a levegőbe belőle.
A német nagyvállalat még mindig nem heverte ki a dízelbotrányt, bár pénzügyi szempontból nincsenek nagy problémáik, de a botrány hatásai többféleképpen újra és újra előjönnek.
Bumerángként ütött vissza a német autógyártók korosabb dízelautókra adott becserélési prémiuma, mivel csak fokozta a dízellel szembeni vásárlói aggodalmakat - állapítja meg a Duisburg-Essen egyetem autóipari kutatóintézete, a CAR-Center márciusi piaci elemzésében.
Gyorsan szorulnak vissza a dízelautók a hazai autópiacokon.
Az ügyészek a BMW német autógyártó társaság müncheni központjában és egy ausztriai telephelyén kutattak a versenytárs Volkswagen (VW) dízelbotrányához hasonló manipuláció gyanújával.
Míg egyes gyártók teljesen leszámolnak a gázolajos erőforrásokkal, a bajor márka továbbra is komoly fantáziát lát bennük.
Leállnak hamarosan a személyautókba szánt dízelmotorok gyártásával.
Mindenki megdöbbent, széles körű vizsgálat várható.
Amikor már sokan temetik az öngyulladós motorokat, akkor a BMW pénzt nem kímélve előrukkol a világ legbonyolultabb és talán legjobb dízelmotorjával. Amelyet mi egy hosszított 7-es BMW-ben fogtunk vallatóra.
Elrendelte több tízezer Volkswagen Touareg típusú terepjáró visszahívását a német közúti közlekedési hatóság (KBA) a károsanyag-kibocsátást manipuláló szoftverek miatt.
Jövő év után már Euro 4-es autóval sem lehet közlekedni szmogriadó idején. Ezek jellemzően ma 10 éves autók.