Durván akciózzák már a dízeleket
Közelítünk a 20 százalékos kedvezményekhez.
A benzinüzemű kocsik térnyerése miatt a palládium drágább lett a platinánál.
Több mint 150 ezerrel kevesebb gázolajos személyautót adtak el Európában az idei első fél évben, mint tavaly ugyanekkor. Pedig az összpiac növekszik.
A csillagos stuttgarti márka erőforrásnak a termikus hatásfoka minden korábbi értéket megdöntött.
Ezzel a német járgánnyal rengeteg holmit el lehet vinni, ráadásul igen gyorsan. Sőt, takarékosan.
Kiss Norbert kamionversenyző bajnok megmutatta Mercedesének minden apró részletét, ezt követően pedig egy MAN versenykamionnal repesztettünk a Hungaroringen.
Ennek a hatalmas német luxusautónak a tulajdonosa vélhetően kipufogó-fetisiszta.
Mostantól 10 ezer fontot enged minden elektromos, e-Golfból a Volkswagen Angliában.
A kellemetlen hiba a gyártó nagyteljesítményű GLE modelljeit sújtja, de már megvan a megoldás.
Az E350d típus öngyulladós motorján egy picit tovább reszelnek a stuttgarti fejlesztők.
Az olasz gyártó megszépített új nagy autója modern fényszórót és a korábbiaknál fejlettebb fedélzeti elektronikát kapott.
Az ingolstadti márka új számjelzéssel ékesített modelljei ősszel bukkannak majd fel az utakon.
A Porsche új nagy SUV-modellje első körben benzines és hibrid változatokban lesz kapható. A dízelek érthető okokból késni fognak.
Egyre több európai nagyváros tervezi kitiltani a gázolajos autókat, ami radikális változásokat hozhat. A gyártók utólagos környezetvédelmi szoftverfrissítésekkel és árkedvezményekkel próbálják tartani a frontot – írja a HVG hetilap.
Ez a furcsaság pont ugyanolyan erős, mint a Bugatti Chiron, de nem kerekeken gurul.
A japán gyártó érkezőben lévő új erőforrása egyesíti egymással a két motortípus előnyeit.
Hatalmas szabadidőautókat akartunk, sportautós teljesítménnyel és nulla fogyasztással. Ez az igény ebben a formában olyan, mint a három kívánság – mesebeli. Egy ideig úgy tűnt, az autógyártók mégis teljesíteni tudják. A kulcs a dízelmotor volt, amelyet azonban most kezdenek kiátkozni.
Egyes vásárlóknak a jelek szerint egyszerűen kevés volt a kereken 400 lóerős teljesítmény.
Az USA-ban sosem voltak kedveltek, Európában pedig mostanság jelentősen veszítenek népszerűségükből a gázolajos autók.