Fillérekért adják, de csak havídíjért használható az új retrókirály Fiat Topolino
Városban rohangálósnak ideális, de a hatótávja igencsak kompromisszumos.
Városban rohangálósnak ideális, de a hatótávja igencsak kompromisszumos.
Mindeközben, amíg csak lehetséges, úgy tűnik, megmarad a jelenlegi sorhatos benzines verzióval is.
Elárasztják az uniós piacot a mesterségesen olcsón tartott kínai elektromos járművek, ami előbb-utóbb az európai gyártók és beszállítók elsorvadásához vezet. Ursula von der Leyen ezért bejelentette, hogy az EU fellép a dömping ellen, és leszámol a kínai társaságok tisztességtelen versenyelőnyével. Épp akkor, amikor Orbán mindent egy lapra feltéve nekiállt ezen kínai társaságok összeszerelő üzemévé alakítani Magyarországot.
Itt a megoldás azoknak, akik számára az elérhetőbb ár és a gyors tankolási lehetőség sokkal fontosabb a zöld rendszámos villanyhajtásnál.
Érkezőben a Kama mintegy 500 kilométeres hatótávú kompakt elektromos modellje.
A japán gyártó az elkövetkezendő években számos új elektromos autót kíván piacra dobni.
Alig több, mint 12 méter alatt van százon.
Megérkezett az iX1 korábbinál gyengébb, de nagyobb hatótávú új alapmodellje, melynek 204 lóereje sokak számára még így is bőven elegendő lehet.
Az új villanyszedán aerodinamika fronton többek közt a legfejlettebb Mercedeseket és Teslákat is veri.
A méregdrága restomod elektromos Mini hatótávja 175 kilométer körül alakul.
A svéd gyártó már csak néhány hónapig gyárt gázolajjal üzemelő erőforrásokat.
A Fiat 600 Hybrid mozgatásáról egy villanymotorral kiegészített 3 hengeres kis benzinmotor gondoskodik.
Egy újabb függésre hívja fel a figyelmet egy tanulmány, amelyet az unió vezetői október elején tárgyalnak majd.
A Taycan Cross Turismóval a tengerszint alattról messze 5 ezer méter fölé autóztak.
Nem kevés olyan teslás van, aki dacol az elöntött utakkal, és úgy kelnek át rajtuk, mintha mi sem történt volna.
Mostanra tízmillió felesleges autót gyártanak, amit valahogy el kellene adni. A legnagyobb „kínai” exportőr pedig nem más, mint a Tesla.
Benzines, hibrid és tisztán elektromos változatban kapható a dél-koreai gyártó új kompakt divatterepjárója.
A szintetikus üzemanyagok sokat segíthetnek a régivágású hajtásláncú modellek életben tartásában.
Az elődjénél nagyobb új 3008-as elektromos változata közel 100 kWh-s akkumulátorral és 21 colos műszerfali kijelzővel rendelkezik.
Ezt a hatótávot még a legkomolyabb hatékonyságú dízelautók is megirigyelnék.