#főváros









A parkolás átszervezését ígérték a kerületek, megnéztük, mi lett belőle
 

A parkolás átszervezését ígérték a kerületek, megnéztük, mi lett belőle

Nem sikerült messzemenő parkolási reformokat végrehajtani Budapest belső kerületeiben, a helyieknek kedvező lépések nem valósultak meg, vagy csak gyerekcipőben járnak. A töretlen ambícióknak az autózó tömeg nem is, de a mikromobilitás, magyarul a közbringa és közroller nyertese lehet: immáron rendezetten térhetnek vissza az e-rollerek a belvárosba, és a Bubi jövője is a hiperlokális megoldásokban rejlik.

Nagy Iván László - Kacskovics Mihály Béla Nagy Iván László - Kacskovics Mihály Béla




A Városháza szerint nullszaldós projekt a 14 éven aluliak ingyenes tömegközlekedése
 

A Városháza szerint nullszaldós projekt a 14 éven aluliak ingyenes tömegközlekedése

A főpolgármester csütörtöki bejelentése 272 922 gyereket érint a fővárosban és az agglomerációban, 854 636-ot országszerte összesen. A főváros vezetése szerint nem okoz bevételkiesést az új szabályozás, számításaink szerint azonban ha csak a budapestieket és az akörül élőket vesszük, a főváros majdnem egymilliárdos bevételkieséssel számolhat havonta.


Csak tüneti kezelés a főváros autóproblémáira a belvárosi kerületek új parkolási rendszere
 

Csak tüneti kezelés a főváros autóproblémáira a belvárosi kerületek új parkolási rendszere

Terézvárosban már elkezdődött, több belvárosi kerületben pedig hamarosan érkezhet a parkolási reform, amely éjszakára a helyek egy részét kizárólag az ott lakóknak teszi elérhetővé. Bár a városrészek vezetői szerint jó az irány, azzal úgy tűnik, mind ők, mind a szakértők tisztában vannak, hogy Budapest ettől nem lesz élhetőbb: az autós forgalom bőven kinőtte a belváros kapacitásait.

Nagy Iván László - Kacskovics Mihály Béla Nagy Iván László - Kacskovics Mihály Béla